Thursday, November 29, 2018

BAJU TRAVEL MUSLIMAH YANG CANTIK DAN MURAH DI SWEET MUSLIMAH

BAJU TRAVEL MUSLIMAH YANG CANTIK DAN MURAH DI SWEET MUSLIMAH. Assalamualaikum. Dah nak bulan 12, cuti sekolah pun dah bermula. Ramai yang merancang  untuk bercuti kan. Korang nak ke mana tu? 


TRAVEL DI MUSIM CUTI SEKOLAH


Percutian dah plan betul-betul. Hotel dah  booking. Kenderaan dah servis. Eh eh, baju yang sesuai tak ada? Takkan nak pakai baju yang sama je setiap kali bercuti kan. Bukan mudah nak cari baju yang selesa untuk percutian kita kan. Nak yang selesa, cantik dan juga patuh syariah. Tu yang penting. dan kalau boleh tak nak lah yang over. Orang kata less is more gitu. 

Korang jangan risau. Cik Rose ada cadangan ni. Sempatlagi kalau korang nak membeli. Postage pun dalam 2 ke 3 hari je kan. Sebab tu kena cepat.



BAJU YANG CANTIK. SELESA DAN PATUH SYARIAH DI SWEET MUSLIMAH


Apa kata korang tengok website SWEET MUSLIMAH. Banyak tau baju yang menepati ciri-ciri yang dah Cik Rose sebutkan di atas. Tinggal pilih saiz dan warna je uols. 



QAISSA SUIT  IRONLESS 

# Baju Loose Cutting
# Mudah ambil wudu' just tarik macam tu ja. 
# Material yang tak perlu beria-ia nak iron. (ironless )
# Material MOSS CREPE (KOREA) yang memeri
# Size XS, S, M, L, XL, 2XL, 3XL, 4XL, 5XL ( sampai penat jari sy nak type saiz sampai habis. banyak betul saiz yg kita sediakan untuk uollssss)
# Material yang sangat sesuai untuk travel
material mosscrepe.  Adalah memeri jadi dinasihatkan ambil SATU SAIZ LEBIH KECIL untuk keselesaan dan best bila pakai.



Ada banyak pilihan warna yang ada. Navy blue, emerald green, hitam , dan banyak lagi. Kalau nak tengok pilihan yang ada, boleh terus ke website SWEET MUSLIMAH. Korang klik je gambar-gambar yang ada ni ya. Nanti korang akan terus di bawa ke sana.








Cantik kan? Mesti korang suka dengan style  yang minima macam ni. Senang nak bergerak aktif!

Risau tak muat? Janganlah gundah gulana. Cik Rose sertakan sekali carta saiz bagi Qaissa Suit ni. Senang korang nak ukur dan buat pilihan. 



Jangan fikir lama-lama. Nanti habis pula saiz yang korang idamkan tu. Order cepat, sampai pun cepat. Bolehlah pakai cepat. hihi..

Ada sales sekarang ni. So, memang jimat beli sekarang. Berbelanjalah secara berhemah uols. 

Akhir kata, jomlah cuci mata di SWEET MUSLIMAH . Hihihi.

5 comments:

  1. kalau ibu Sally mmg suka betul baju satu suit macam ni...hehehe...

    ReplyDelete
  2. Cantik nya design baju ni, iday suka baju set dengan seluar macam ni. dah la loose and warna pon cantik. mesti selesa ni, nanti nak check website diorang ehehe

    ReplyDelete
  3. Macam nk hadiahkan pada mak, ok nanti ayu usha harga dulu. Rasanya sempat beli sebelum blk kampung hujung bulan nanti

    ReplyDelete