Thursday, March 14, 2019

SINOPSIS DRAMA CINTA TANPA HENTI DI TV3

SINOPSIS DRAMA CINTA TANPA HENTI DI TV3

Kisah Sumayyah anak Tuan Rahim disebut-sebut sebagai pewaris yang mengambil alih Edruce Airlines. Sumayyah bercinta dengan Hisyam, seorang pelukis jalanan tetapi mendapat tentangan dari Tuan Rahim yang berhasrat menyatukan Sumayyah dengan Zarif, anak kepada Tan Sri Zaid untuk mengembangkan empayar business.

Akhirnya mereka berkahwin atas bantuan kakak Maya, Salina yang sebenarnya membenci Maya yang sentiasa mendapat perhatian dan pujian di dalam keluarga. Namun keluarga Maya tidak boleh menerima Hisham yang berbeza darjat.

Hasil perkahwinan, mereka dikurniakan dua anak. Namun Maya disahkan menghidapi menyakit Sirosis (liver failure). Hisyam berusaha keras menampung kos rawatan Sumayyah dan untuk mendapatkan rawatan Hisham terpaksa terima syarat bapa mertuanya iaitu menyerahkan kembali Maya.



PELAKON : Aeril Zafrel, Siti Elizad Sharifuddin, Farahdhiya, Isa Khan, Nadia Brian,  Shahz Jaszle, Nynaa Harizal, Hafidz Roshdi, Arash Mohd, Sherie Merlis, Marisa Yasmin, Noniswara, Zaefrul Nordin, Sharmaine Farouk, Azhar Amir, Qistina Raisah, Gen Darwish, Mia Deen

2 comments:

  1. mcm best tp jln cerita dia tu yg bt akak tak ikut hehehehe...

    ReplyDelete
  2. x follow citer ni tapi tengok sikit2. hehe..
    hensemnyee lahai hero tu =D

    ReplyDelete