AL FATIHAH

Monday, March 31, 2014
Terima berita kurang enak tentang pesawat MH370.  Ya Allah...  Kasihanilah kami Ya Allah....
Read More

JOM KAHWIN !

Sunday, March 23, 2014
Tak sangka pula boleh tersangkut di blog ni bila ada yang mencari keyword macam kat atas tu :) Ayat Melamar Ajak Kahwin Wah, ...
Read More

PETUA SALAH BANTAL

Thursday, March 20, 2014
Pernah tak rasa sakit tengkuk @ leher akibat 'salah bantal'? Aduhh sakitnya.. Pagi ni terasa pulak sakitnya ni. Bangun pagi ...
Read More

MOGA KUAT HADAPI GODAAN

Wednesday, March 19, 2014
Amboi, tajuk.. hihi.. Godaan?.. Godaan apakah?..  Sebenarnya malu nak cerita, tapi nak buat macam mana.. Blog ni kan dah macam diari...
Read More

PAGI ISNIN

Monday, March 17, 2014
Hai..hai..hai.. Selamat pagi :)  Apa khabar semuanya?.. Semoga semuanya sihat.. Seminggu meninggalkan dunia blog seketika. Ecewah......
Read More

SAYA BEROTAK KANAN

Wednesday, March 05, 2014
Tadi bw ke blog  KAK FARAH  , baca entry berkenaan ujian otak.. Tu yang terus tertarik, dan nak buat jugak... Keputusannya? ...
Read More

CHECK BRIM ONLINE

Wednesday, March 05, 2014
Pagi ni saja buka akaun nuffnang.. Kot-kot lah ada BE kan.. Tapi, nanhado.. Tak ade. Wahai nuffnang, kenapa tak nak bagi BE kat blog  I...
Read More

AWAS STROK HABA

Monday, March 03, 2014
Apa khabar semuanya?.. Semoga semuanya berada dalam keadaan kesihatan yang baik. Hari ni, saya nak berkongsi tentang Strok Haba... Kawan...
Read More
Powered by Blogger.