Thursday, March 28, 2013

ANDA YANG MANA?

Baca tajuk je, terus komen. Baca tajuk, tengok gambar, pastu terus letak komen? Baca tajuk dengan entry satu perenggan je, terus ting...
Wednesday, March 27, 2013

ENTRY RINGKAS

Dah 3 hari tak buat entry, tak bukak blog, tak berblogwalking. Maaf. hihi. Ni pun curi-curi masa sekejap. Agak sibuk kerana berkursus.. ...
Saturday, March 23, 2013

CERITERA SABTU

Selamat pagi. Apa khabar rakan bloggerku sayang? Alhamdulillah kita masih bernafas pada hari ni. Malam tadi kepala saya ni sakit sangat. ...
Friday, March 22, 2013

KEYWORDS YANG DI CARI

    Selamat pagi kawan-kawan blogger kesayanganku.. Apa khabar hari ni?.. Alhamdulillah kita masih bernafas pada hari ini.. Hari ni har...
Thursday, March 21, 2013

KALI PERTAMA CASH OUT NUFFNANG

Selamat tengahari semua rakan-rakan bloggerku sayang :)   Hari ni nak cerita berkenaan nuffnang. Mesti ramai yang dah merasa duit da...
Thursday, March 21, 2013

SEKADAR LUAHAN PERASAAN

Hari Selasa lepas, saya buat satu entry SUDAH CUKUP SUDAH  . Rupanya entry tu menyebabkan ada yang salah faham kerana tajuk dia macam ta...
Thursday, March 21, 2013

KEPUTUSAN SPM DIUMUM HARI INI

Selamat pagi semua. Apa khabar hari ini? Semoga semuanya berada dalam keadaan yang sihat saja. Alhamdulillah kita masih bernafas pada har...
Tuesday, March 19, 2013

SUDAH CUKUP SUDAH

Kadang muka tampak riang.  Namun, bukan itu yang ku tanggung. Mungkin tingkahku bersahaja. Itu untuk menutup gundah hati ini. ...
Tuesday, March 19, 2013

GOOD BOY, DON'T CRY

Bak kata Shuib, Sepah :- " Jangan gaduh, kita bincang" hihihi.... Sumber: FB
Monday, March 18, 2013

TAAL -SENSITIFNYA AKU.

Alkisahnya hari Sabtu lepas, saya tengok cerita hindustan. Kat tv3, jam 2 petang. Cerita Taal lakonan Askhay Khanna, Aisywariya Rai, Ani...
Monday, March 18, 2013

KEK COKLAT KIWI

Petang-petang ni kalau dapat kek coklat.. Emmm sedapnya.. Teringat pula kat kek coklat yang saya beli minggu lepas.. hihii.. Alkisah...
Monday, March 18, 2013

COMEL TAK SAYA ????

Comel tak saya?.. Comelll kan?..   Rambut ai ni cantik and vouge kan?...     Kau ado???    Kojo banyak ni.... Tulun...
Monday, March 18, 2013

HADIAH CABUTAN BERTUAH

Nak tahu tak, saya ni tak pernah menang hadiah cabutan bertuah tau. huhu. Dulu masa zaman sekolah memang sedih. Masa ada hari kokurikulu...
Monday, March 18, 2013

MISI BESAR PERLU DILAKSANAKAN

Wah, tajuk bukan main lagi ye. Misi besar! hihi. Ye, memang saya ada misi yang besar yang harus saya laksanakan. Untuk memastikan kejaya...
Friday, March 15, 2013

AYAM BERMACAM AYAM

  Selamat pagi.. Salam Jumaat saya hulurkan.. Macam mana kesihatan hari ni?.. Saya doakan kita semua sihat sejahtera..   Ok, hari ni...
Tuesday, March 12, 2013

COKLAT NUGGET MILO

Kalau tadi saya letak gambar coklat kit kat. Sekarang ni, meh kita tengok yang ni pulak :- Ok, yang ni saya beli masa gi Giant. ...
Monday, March 11, 2013

SEMUA PEKERJA BOLEH CUTI HARI NI

Ok, bos sakit. Jadi semua pekerja stesyen minyak ni boleh cuti.. Dan pada yang nak isi minyak tu, pergi kat stesyen minyak yang lain...
Monday, March 11, 2013

PM umum 9 perkara 'berita baik'

Dah tentu ramai yang tetanya kan berita baik dari PM kita.. Ok, ni saya share sikit.. Dari Sinar Harian Online. : - Mulai 1 Januari 2013...
Monday, March 11, 2013

SAKIT BELAKANG

Selamat pagi semuanya. Apa khabar hari ni? Moga anda semua sihat-sihat sahaja ye. Hari ni hari Isnin. Kepada yang bekerja, kerja dengan ...
Powered by Blogger.