SIM SIMI

Sunday, December 30, 2012
Bila bosan, best jugak layan Simi ni. hihihii... kawan-kawan pernah tak borak ngan simi?.  p/s : Baik yang kita cakap...
Read More

CELEBRATE LOVE

Friday, December 21, 2012
~~Indah Rupa Dari Baunya~~ Itu yang mampu saya katakan berkenaan minyak wangi ni..  Masa cuba di kedai tu, macam wangi.. Tapi, bila ...
Read More

BUAH HATI

Thursday, December 20, 2012
Hai.. Entry yang lepas saya ada cerita yang saya dah ada peneman baru kan?.. CACA, CICI, CUCU, RARA, RIRI dan RURU. APAKAH IA?.....
Read More

Jagung Special

Sunday, December 16, 2012
Selamat malam semua. Dah makan malam ke belum ye?. mesti dah kan.. dah lewat jugak ni. hampir pukul 10 ni.  ok, malam ni saya makan ...
Read More

PETA HIDUP

Saturday, December 15, 2012
Sekadar ingin berkongsi ini. Buat renungan kita bersama ♥♥ p/s : Ambil dari fb Sham kamikaze.. terima kasih :-)
Read More

BUAH MANGGIS

Saturday, December 15, 2012
P agi tadi saya pergi pasar tani. Jalan punya jalan..punya jalan, tup tup ternampak manggis. Apa lagi, saya pun terus beli. Dia jual 3kg...
Read More

KARIPAP-KARIPAP CINTA

Friday, December 14, 2012
Selamat malam semua. Haa, tengah buat apa tu?.. mesti tengah rehat rehat kan?.. yelah, penat bekerja sian tadi kan...  Dah masak maka...
Read More

SUSU KAMBING SEGAR

Friday, December 14, 2012
Bukan tentang susu kambing segar yang saya nak ceritakan hari ni. hihi.. Saya nak share satu gambar yang saya ambil di rumah mak mertu...
Read More

HARIMAU MALAYA

Thursday, December 13, 2012
Sebentar lagi.. Bakal bermula. Inilah detiknya. Siapa bakal ke peringkat akhir?.. Gambar ini diambil dari FB. tak ingat ambil di pag...
Read More

SAHABAT SEJATI

Wednesday, December 12, 2012
Selamat pagi kawan-kawan.  Cuma nak berkongsi ini, yang diambil dari FB rakan.  Kedua-duanya penting kan, kawan-kawan. Janganl...
Read More

Tak Usah Kau Sesali

Tuesday, December 11, 2012
Selamat malam semua. sekadar ingin berkongsi kata-kata ini yang saya ambil dari FB rakan.  Betul,kan kawan-kawan?.. setiap yan...
Read More

BABY ARIF

Monday, December 10, 2012
Selamat tengahari semua. Dah makan ke kawan-kawanku sayang ?.. Saya tak keluar makan pun, cuma kirim pada kawan.. Char Keow Teow lgi.. hi...
Read More

I'm Coming Back ♥♥

Sunday, October 28, 2012
Selamat petang semua. Seperti tajuk di atas, ya saya kembali semula di dunia blog  tiada niat untuk menyepikan diri ini. Namun masa membata...
Read More

Ya Allah

Monday, October 08, 2012
p/s : Hati sangat sedih.. Moga semuanya baik-baik saja... Ya Allah, permudahkanlah segalanya.. Hanya padaMu aku memohon.
Read More

~WANITA SOLEHAH~

Friday, October 05, 2012
Selamat pagi semua :) Alhamdulillah, bertemu lagi kita di hari Jumaat yang indah ini.. Saya rasa sebagai seorang perempuan, setiap...
Read More

comel tak saya ???

Thursday, October 04, 2012
Patung milik saya dan anak buah saya, Dania. Yang oren tu saya punya dan yang pink tu Dania punya. Dah tua-tua macam ni pun nak ada penema...
Read More
Powered by Blogger.