ANDA YANG MANA?

Thursday, March 28, 2013
Baca tajuk je, terus komen. Baca tajuk, tengok gambar, pastu terus letak komen? Baca tajuk dengan entry satu perenggan je, terus ting...
Read More

ENTRY RINGKAS

Wednesday, March 27, 2013
Dah 3 hari tak buat entry, tak bukak blog, tak berblogwalking. Maaf. hihi. Ni pun curi-curi masa sekejap. Agak sibuk kerana berkursus.. ...
Read More

CERITERA SABTU

Saturday, March 23, 2013
Selamat pagi. Apa khabar rakan bloggerku sayang? Alhamdulillah kita masih bernafas pada hari ni. Malam tadi kepala saya ni sakit sangat. ...
Read More

SEKADAR LUAHAN PERASAAN

Thursday, March 21, 2013
Hari Selasa lepas, saya buat satu entry SUDAH CUKUP SUDAH  . Rupanya entry tu menyebabkan ada yang salah faham kerana tajuk dia macam ta...
Read More

SUDAH CUKUP SUDAH

Tuesday, March 19, 2013
Kadang muka tampak riang.  Namun, bukan itu yang ku tanggung. Mungkin tingkahku bersahaja. Itu untuk menutup gundah hati ini. ...
Read More

KEK COKLAT KIWI

Monday, March 18, 2013
Petang-petang ni kalau dapat kek coklat.. Emmm sedapnya.. Teringat pula kat kek coklat yang saya beli minggu lepas.. hihii.. Alkisah...
Read More

HADIAH CABUTAN BERTUAH

Monday, March 18, 2013
Nak tahu tak, saya ni tak pernah menang hadiah cabutan bertuah tau. huhu. Dulu masa zaman sekolah memang sedih. Masa ada hari kokurikulu...
Read More

AYAM BERMACAM AYAM

Friday, March 15, 2013
  Selamat pagi.. Salam Jumaat saya hulurkan.. Macam mana kesihatan hari ni?.. Saya doakan kita semua sihat sejahtera..   Ok, hari ni...
Read More

SAKIT BELAKANG

Monday, March 11, 2013
Selamat pagi semuanya. Apa khabar hari ni? Moga anda semua sihat-sihat sahaja ye. Hari ni hari Isnin. Kepada yang bekerja, kerja dengan ...
Read More
Powered by Blogger.