DOA SAKIT GIGI - INILAH REALITI

Monday, 14 January 2013

DOA SAKIT GIGI




Tiba-tiba pulak sakit sangat gigi ni. Gigi depan, belah atas. Ala, gigi arnab tu.. hihi. Saya memang selalu sakit gigi kat tempat yang sama.. Dah siap tampal dah.. Last jumpa doktor hari tu, doktor tu cakap, kalau sakit lagi kemungkinan dia akan buat rawatan akar. Oh, tidak. dengar cerita rawatan akar tu sakit.. Hmm.. macam mana ni?.. dah la sekarang ni kat pejabat, tak ada bekalan ubat ni.. Tahan jela.. Balik kerja petang ni kenalah singgah farmasi, cari ubat.. 

Sementara tu, bolehlah baca doa ni dulu.




Saya google tadi, pastu jumpa doa ni.. Untuk yang senasib dengan saya, mengalami sakit gigi, bolehlah kita amalkan sama-sama, ye :)


p/s : Bila sakit gigi ni, dengar bunyi kuat sikit je, mulalah rasa bengang.. huhu. Sakit mengajar kita sabar :)





10 comments:

  1. kalau sakit gg mmg takleh kata ape.. mmg segra nak mkan ubat kasik cepat lega.. ada juga doa ya.. boleh juga kita gunan nanti

    ReplyDelete
  2. leh amalkan utk mereka yg sakit gigi

    ReplyDelete
  3. dh pernah merasa sakit gigi..mmg bengang sgt2..

    ReplyDelete
  4. akakpun sakit gigini.. bolehler dibaca yerk...

    ReplyDelete
  5. tq for sharing..sakit gigi mmg such a torture,sobn sob..sob,..

    ReplyDelete
  6. tq share..hari gg sakit nak tumbuh baru

    ReplyDelete
  7. kalau sakit gigi, memang tak boleh tahan.. huhuhu

    ReplyDelete
  8. kalo dah sakit gg mmg xleh nk tahan..cabut je setel masalah kan..hehe

    ReplyDelete
  9. Ni tgh tggu klinik Gigi buka....dh x tahan sgt dh ni sesambil tu bacalah doa yg disarankan...mudah2an kurang sikit sakitnya smentara menunggu ni...huhuuu...

    ReplyDelete