KASUT RAGBI - INILAH REALITI

Wednesday, 16 January 2013

KASUT RAGBI






Kasut yang saya belikan untuk suami saya. Sebenarnya beliau terpilih untuk bermain ragbi untuk pasukan dia. Kiranya ni sebagai semangatlah untuk beliau supaya bermain dengan bersungguh-sungguh.. hihi.. Kasut beliau yang lama tu dah macam tak elok je untuk masuk pertandingan. Kalau lusuh je, tak apa kan. Tapi, macam dah tak ok je tapak dia tu.. Itu yang belikan yang baru untuk beliau :)



p/s : Yang berkenan tak ada size. Semua yan besar je tinggal. Ni pun ok kan :)

11 comments:

  1. cun, boleh jd pembakar semangat nih

    ReplyDelete
  2. in shaa ALLAH semoga semangat utk menang ada nanti.

    cayalah :D

    ReplyDelete
  3. dh rezeki dapat kasut baru... huhuhu.

    ReplyDelete
  4. fuhh bergaya la nanti bila main ragby.. mesti cik hby selesa kan,..

    ReplyDelete
  5. cantik...kalo kaler pink lg cantik

    ReplyDelete
  6. cantiknya kasut ni... warna dia cantik :-)

    ReplyDelete
  7. senang nak kenal hubyy bile main rugbykan.. tengok je kasut ni.. hihi.. gud luck untuk hubby ros..

    ReplyDelete