Lirik Lagu Sahabat - Najwa Latif - INILAH REALITI

Friday, 15 March 2013

Lirik Lagu Sahabat - Najwa Latif


Saya memang suka sangat lagu ni sekarang ni.. Memang best bagi saya. Amat bermakna liriknya.. Melodi dia pun best sangat.. Anda semua pernah dengar tak?.. Suka tak?... hihihi...

Ok, kat sini saya nak share lirik dia je.. Lagu dia download sendiri ek.. Wah gitu..  Nanti leh nyanyi sama-sama dengan saya :)



Kau ada dikala ku suka
Dikala ku duka
setiap tangisan dan juga ketawa
Kau ada dikala ku perlu
setia menemaniku
Pegang erat tanganku bila aku jatuh

Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku

Ku tahu ku kan selalu ada
Pada dirimu
Dan ku harap kau juga rasa begitu

Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis

Hidup ku

Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku

Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku




7 comments: