MEMANCING DI BANDAR PENAWAR, JOHOR

December 25, 2013



Selamat malam semua...
Apa khabar semua?.. Semoga semuanya baik-baik sahaja :)

Hari ni lewat sikit bersiaran.. Maklumlah cuti kan hari ni.. hihi.. 

Cuti-cuti ni anda ke mana?.. Mungkin ada yang pergi jalan-jalan dengan keluarga, pergi kenduri, membeli kelengkapan persekolahan, membeli belah, atau duduk berkumpul di rumah dengan family?....

Saya pula, hari ni ikut encik suami pergi memancing.. Lokasi memancing di Bandar Penawar.. Jauh sikit dari rumah sebenarnya ni.. Port baru ni.. hihi.. Member encik suami yang bagitahu tempat ni.. So, kitorang gi berdua je... Gerak ke sana awal pagi.. Siap bawak 4 joran.. hihi.. Umpan yang digunakan ialah anak ikan keli.. Saya ni tak pandai sangat bab-bab memancing ni.. Semuanya encik suami yang sediakan.. Tugas saya duduk je sebelah joran, tunggu ikan.. hikhik..  

Jom tengok pemandangan tempat kami memancing :








Tapi, tak lama pun.. Kitorang tunggu dalam sejam setengah je.. Sebab encik suami ada hal sikit.. Dapat panggilan dari kawannya.. Masa kitorang nak keluar dari tempat ni, ramai pulak yang baru sampai.. 

Tempat ni dah dekat sangat dengan Tanjung Balau dan Desaru...


You Might Also Like

11 comments

  1. bestnya memancing.. banyak tak dapat ikan? :)

    ReplyDelete
  2. akak dah lam tak gi memancing dgn suami

    ReplyDelete
  3. kalau tunggu lagi lame.. mesti dapat ikan..

    ReplyDelete
  4. kalau tunggu lagi lame.. mesti dapat ikan..

    ReplyDelete
  5. owhh hubby kaki pancing eh. hubby deqla x berapa gemor.. tp masa kat kelate dulu dia penah join sepupu memancing.. gituw jer la..bkn dia terer pun.. hee :)

    ReplyDelete
  6. Dapat ikan tak dlm tempoh setengah jam tu?
    Memancing ni perlukan kesabaran tinggi kan :)

    ReplyDelete
  7. mak aii. jauhnya masuk ke dslam.
    kalau ciksu, mmg x ikut. cik abe ciksu pon kaki mancing. stkat yg ciksu suka ikut kalau pi mncing kolam je. tmpt lain mmg x ikut. hoho

    ReplyDelete
  8. dulu ada member suka memancing, selalu jgak join dia ikut sekali..

    ReplyDelete
  9. Seronoknya memancing!dapat tak hasilnya ni?

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS