SELAMAT BERSARA!

April 13, 2015



Sungguh! Rindu! 
Rindu nak dengar suaranya yang akan memanggil 'anak-anak, dah matikan gaji ke untuk pegawai yang bakal bersara?.' 'anak-anak, mari makan dulu pisang goreng ni.' 'mak -mak poll, simpan pekeliling ni baik-baik.' 

Antara ayat yang keluar dari mulut Mak Khat untuk anak buahnya yang beliau bahasakan sebagai anak-anak. 

Selamat bersara Mak Khat! Juga buat Kak Idah. Terima kasih untuk segala ilmu yang dicurahkan.

Sunyi pula rasa office bila Mak Khat dah bersara ni. 


You Might Also Like

20 comments

  1. sedapnya kek... hihi selamat bersara mak khat & kak idah :)

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum
    singgah pagi isnin :)

    ReplyDelete
  3. cantik keknya..selamat bersara sekali ngan besday ke ni

    ReplyDelete
  4. selamat bersara kat mak khat dan kak idah

    ReplyDelete
  5. Rindu pasti ada Ross.. bila dah selalu dengar suara tu.. tiba2 dah tak ada yg memanggil begitu.. akak pun ada kakak yg diofis akak ni dah bersara.. rindu padanya.. selalu bawa sarapan dan jamu kami.. sampai anak akak pun kenal.. anak2 akak panggil nenek pada kakak yg bersara ni.. ye sebaya cucu-cucu dia anak akak ni :)

    ReplyDelete
  6. selamat bersara..

    kita ni lambat lg nak bersara..adehhh

    ReplyDelete
  7. cantik kek tu !
    terasa seperti family kan bila dibahasakan anak-anak..

    ReplyDelete
  8. Salam .Hee sedih rasanya nak pencen juga ;p

    ReplyDelete
  9. selamat bersara utk akak2 tuh... moga lebih hepi kehidupan lps bersara....

    ReplyDelete
  10. huurm dah lama keje sekali.. mesti tetiba rasa kehilangan kan =')

    ReplyDelete
  11. selamat bersara kepada rakan sepejabat kak Ros, Mak Khat.
    cantik kek tu, itu coklat ke kat tepi? sudahlah cantik, sedap pulak.. ^_^

    ReplyDelete
  12. selamat bersara sapa tuu yang nak bersara..heee

    ReplyDelete
  13. Selamat bersara Mak Khat dan Kak Idah

    ReplyDelete
  14. Selamat bersara buat mereka :)

    ReplyDelete
  15. selamat bersara buat mereka
    pasti akan merindui kan

    cntik nya deko kek tu. beli kat kedai atau tempah khas ?

    ReplyDelete
  16. Eh..Sya pulak yg rasa sedih..hehe.. mula² bc rd ingatkan rose yg nak bersara..hah..pelik,apasal muda lagi nak bersara.. rupanya org.lain...

    ReplyDelete
  17. selamat bersara..sedap nampak kek ituu

    ReplyDelete
  18. Comelnya bunga2 atas kek tu. Sweet designnya :)

    ReplyDelete
  19. selamat bersara... hehe. seronoknya ada orang macam ni kan. buat suasana jadi happy je. jadi gamat

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion