SELAMAT BERSARA!



Sungguh! Rindu! 
Rindu nak dengar suaranya yang akan memanggil 'anak-anak, dah matikan gaji ke untuk pegawai yang bakal bersara?.' 'anak-anak, mari makan dulu pisang goreng ni.' 'mak -mak poll, simpan pekeliling ni baik-baik.' 

Antara ayat yang keluar dari mulut Mak Khat untuk anak buahnya yang beliau bahasakan sebagai anak-anak. 

Selamat bersara Mak Khat! Juga buat Kak Idah. Terima kasih untuk segala ilmu yang dicurahkan.

Sunyi pula rasa office bila Mak Khat dah bersara ni. 


Previous
Next Post »

20 comments

Click here for comments
13 April 2015 at 08:44 ×

sedapnya kek... hihi selamat bersara mak khat & kak idah :)

Balas
avatar
admin
13 April 2015 at 09:01 ×

assalamualaikum
singgah pagi isnin :)

Balas
avatar
admin
13 April 2015 at 09:39 ×

cantik keknya..selamat bersara sekali ngan besday ke ni

Balas
avatar
admin
13 April 2015 at 09:56 ×

selamat bersara kat mak khat dan kak idah

Balas
avatar
admin
13 April 2015 at 11:48 ×

Cantiknya kek..yummy..

Balas
avatar
admin
13 April 2015 at 11:58 ×

Rindu pasti ada Ross.. bila dah selalu dengar suara tu.. tiba2 dah tak ada yg memanggil begitu.. akak pun ada kakak yg diofis akak ni dah bersara.. rindu padanya.. selalu bawa sarapan dan jamu kami.. sampai anak akak pun kenal.. anak2 akak panggil nenek pada kakak yg bersara ni.. ye sebaya cucu-cucu dia anak akak ni :)

Balas
avatar
admin
13 April 2015 at 12:18 ×

selamat bersara..

kita ni lambat lg nak bersara..adehhh

Balas
avatar
admin
13 April 2015 at 12:21 ×

cantik kek tu !
terasa seperti family kan bila dibahasakan anak-anak..

Balas
avatar
admin
13 April 2015 at 15:22 ×

Salam .Hee sedih rasanya nak pencen juga ;p

Balas
avatar
admin
13 April 2015 at 16:23 ×

selamat bersara utk akak2 tuh... moga lebih hepi kehidupan lps bersara....

Balas
avatar
admin
13 April 2015 at 17:53 ×

huurm dah lama keje sekali.. mesti tetiba rasa kehilangan kan =')

Balas
avatar
admin
14 April 2015 at 00:52 ×

selamat bersara kepada rakan sepejabat kak Ros, Mak Khat.
cantik kek tu, itu coklat ke kat tepi? sudahlah cantik, sedap pulak.. ^_^

Balas
avatar
admin
14 April 2015 at 11:45 ×

selamat bersara sapa tuu yang nak bersara..heee

Balas
avatar
admin
14 April 2015 at 13:17 ×

Selamat bersara Mak Khat dan Kak Idah

Balas
avatar
admin
14 April 2015 at 15:44 ×

Selamat bersara buat mereka :)

Balas
avatar
admin
15 April 2015 at 17:12 ×

selamat bersara buat mereka
pasti akan merindui kan

cntik nya deko kek tu. beli kat kedai atau tempah khas ?

Balas
avatar
admin
17 April 2015 at 12:15 ×

Eh..Sya pulak yg rasa sedih..hehe.. mula² bc rd ingatkan rose yg nak bersara..hah..pelik,apasal muda lagi nak bersara.. rupanya org.lain...

Balas
avatar
admin
17 April 2015 at 16:44 ×

selamat bersara..sedap nampak kek ituu

Balas
avatar
admin
23 April 2015 at 07:44 ×

Comelnya bunga2 atas kek tu. Sweet designnya :)

Balas
avatar
admin
27 April 2015 at 22:59 ×

selamat bersara... hehe. seronoknya ada orang macam ni kan. buat suasana jadi happy je. jadi gamat

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment