Aiskrim Cornetto - Red Velvet

Assalamualaikum.

Baru-baru ni Cik Rose ada rasa aiskrim Cornetto perisa Red Velvet. Perisa baru ek. Sebab Cik Rose baru tahu. Hihi. Tu pun adik Cik Rose yang belikan. 

Rasanya ok la. Tapi Cik Rose tetap setia dengan apa-apa aiskrim yang berperisa coklat! Hihi.


Tapi, kek red velvet Cik Rose suka. Hihi. Sedap. Mungkin pada selera Cik Rose, ianya tak sesuai dijadikan aiskrim kot? Eh memandai je. Takpe, tu pendapat peribadi Cik Rose jer. Mungkin sesetengah individu yang suka perisa ni. Mana kita tahu kan?. 

Musim hujan pun Cik Rose makan juga aiskrim. Hihi. 


Previous
Next Post »

5 comments

Click here for comments
11 November 2016 at 13:54 ×

conetto red velvet?..mungkin SB amik masa jugak pikir makan ke tak eh?. Tekak dah seimbang sangat dengan aiskrim coklat dan vanila ni.

Balas
avatar
admin
11 November 2016 at 19:10 ×

Alahai..kena cuba ni..lama dah tak makan ais krim corneto ni..

Balas
avatar
admin
11 November 2016 at 19:29 ×

sedapnyaaa! nak kena cari juga ni

Balas
avatar
admin
13 November 2016 at 10:26 ×

Samalah kita Cik Rose.. Coklat Flavour tetap dihati.. hehehe..

Balas
avatar
admin
14 November 2016 at 13:59 ×

lawa la banner baru tu

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment