Thursday, December 21, 2017

BELI BAJU KURUNG MURAH DAN BERKUALITI DI SWEETMUSLIMAH.COM

BELI BAJU KURUNG MURAH DAN BERKUALITI DI SWEETMUSLIMAH.COM| Assalamualaikum. Cik Rose nak berceloteh tentang baju kurung ni. Ada orang, masa raya je beli baju kurung. Atau masa raya je cari kain nak tempah baju raya. Eh. macam Cik Rose ni sentiasa mencari baju kurung. hihi. 

Apa maksudnya tu? Iyalah, Cik Rose ni kerja hari-hari pakai baju kurung. Selalu juga membeli. Nak beli kain tu memang ada yang murah cantik, tapi timbul masalah nak cari tukang jahit. Nak nak lagi sekarang ni dah bulan 12. Penghujung tahun ni, musim kenduri kan. Memang kebanyakkan tukang jahit dah tutup tempahan sebab terlalu banyak baju yang nak dijahit. 

Tapi, korang jangan risau. Cik Rose dah jumpa jalan penyelesaiannya. Wahhh.. 

Kat mana nak beli baju kurung yang cantik dan berkualiti setanding dengan harganya? Kat mana lagi kalau bukan di SWEET MUSLIMAH . Bukan baju kurung biasa tu. Ni baju ada pattern sikit. Kurung moden gitu! Cantik tau. KURUNG NAJWA MELLISA diberi nama. 



✔ Design terkini, yg mmberikan EFFECT KURUS bila memakainya
✔ IRONLESS, x perlu gosok. Jika nak gosok juga, gosok manja2 je sbb x kedut sgt
✔ Lembut & Sejuk di badan, material yg digunakan adalah Premium Grade Korean Lycra
✔ Wudhu Friendly, ada 1 butang kat hujung lengan
✔ Nursing Friendly, ada 3 butang di dada
✔ Bentuk Pungung terlindung sbb baju cutting kembang
✔ Jalan dan Duduk nampak gorjes jer dgn Skirt A Cut
✔ Skirt sgt selesa sbb getah sepenuhnya di pinggang, getah dijahit mantap dan kemas
✔ 7 hari Tempoh Utk penukaran Saiz(Jika tidak ngam)
✔ Sgt2 selesa dan sedap dipakai, sesuai utk ke office, wedding & event

✔ 100% Jaminan kepuasan


Ada banyak pilihan warna yang ada. Pink, purple, hijau, biru, dan banyak lagi. Kalau nak tengok pilihan yang ada, boleh terus ke website SWEET MUSLIMAH. Korang klik je gambar-gambar yang ada ni ya. Nanti korang akan terus di bawa ke sana. hihi.


Berbelanjalah secara bijaksana. Jimat apa yang patut. Dalam pada nak berjimat tu, kita mestilah nak kena pilih yang terbaik kan. Kalau kita pandai jahit sendiri baju ni, lainlah. Kalau tak pandai jahit, Cik Rose cadangkan korang beli je baju siap. Mudah dan juga cantik. Puas hati.

Alang-alang dah ada sale ni, jomlah beli. Boleh pakai pergi kerja kan. Tak adalah pakai baju sama hari-hari. Apa salahnya sesekali membeli. Tapi, jangan sampai membazir. Beli banyak-banyak, last-last tak pakai. Terletak je dalam almari. Tak mau macam tu tau. Kalau memang pakai, beli. Kalau tak berapa nak pakai, lebih baik simpan duit tu. Jangan ikut nafsu. 

Akhir kata, jomlah cuci mata di SWEET MUSLIMAH . Hihihi.

1 comment:

  1. Cantik cantik...akak pun kerja pakai baju kurung..selalu beli online..akak beli baju kurung cotton

    ReplyDelete