Thursday, March 07, 2013

PENGOMEN SETIA FEBRUARI




Terima kasih buat semua pengomen-pengomen di blog saya ini. Juga buat semua pengunjung-pengunjung blog saya.. Terima kasih banyak-banyak.. Tanpa kunjungan anda, siapalah blog saya ini.. Cewaahh.. hihihi..
 
Dibawah ini, senarai Pengomen Stia saya bagi bulan Februari.



Bagi senarai pengomen stia untuk Februari ni, ada nama baru dan ada yang setia dari bulan Januari. Terima kasih kawan-kawan!
 
Ok, jom kita berkenalan dengan Pengomen-pengomen stia saya, ye.. hihi..
 
 
Yang pertama, blogger dari Kelantan, yang suka buat coklat yang super duper sedap.. hihihi..




 
Yang kedua, blogger dari Sabah yang memang aktif berblog.. Saya suka dengan entry beliau.. Ada macam-macam jenis info tau.. Yang penting, ada juga updated tentang bolasepak dalam negara..
 


 
dan yang ketiga ialah Cik Su.. Haa, ni orang kampung saya ni.. Orang Kedah.. Tapi, sekarang duduk di KL.. Cik Su ni suka masak.. Banyak resepi yang beliau kongsikan :)
Yang menariknya, masa saya duduk KL, Cik Su duduk JB. Bila saya dapat posting ke JB, Cik Su pulak balik Kl.. hihihi.
 
 
 
 
 
Keempat ialah Kak Fifi.. Baru tersenarai pada bulan Februari ni.. Seronok baca blog  ni, tengok gelagat anak beliau, Ufairah :)
 
 
 
 
Yang berikutnya ialah Kak Mimi.. Haa, beliau pun isteri kepada anggota tentera.. Samalah macam saya.. Kak Mimi pun aktif berblog,.. dalam sehari tu, banyak entry yang beliau updated kan :)
 
 
 
 
 
Seterusnya, Kak Waniey.. Orang kampung jugak ni.. Kedah mai.. hihii.. Suka tengok gelagat Qalief.. Banyak cerita tentang Qalief yang Kak Waniey updated kan..
 
 
 
 
Ok, yang ke tujuh ialah Sha.. Sha ni dari Sabah.. Juga aktif sangat berblog. Banyak join contest jugak.. Lagi satu, Sha ada tawarkan edit blog serendah RM5. Tapi, dah ditutup sekarang.. Sebab Sha nak exam.. hihii..
 
 
 
 
 
Yang ke lapan ialah, Ayut.. Bakal pengantin ni.. Berdarah manis.. hihi.. Sekarang ni ayut sibuk buat persiapan untuk hari istimewanya :)
 
 
 
 
 
Ok, seterusnya ialah Kak Yati.. Kak Yati ni dari Sungai Petani..(sama lagi dengan saya).. hihi.. saya ni memang asal Sungai Petani.. Tapi, sekarang dah duduk Jb kan. Family semua masih di Sungai Petani :)
 
 
 
 
 
Yang turut tersenarai ialah, Anum. Jom singgah blog Anum.. Anum ni suka aktiviti luar tau.. banyak memori beliau yang dikongsikan :) Lagi satu, Anum ni peramah, suka tinggal jejak di blog saya di pagi hari :)
 
 
 
 
 
 
Ok, sekian dulu,.. hihi.. JOm terjah mereka :)
 
 
 
 
 
 




13 comments:

  1. salam Ros, pcl pon mai Kedah jugak nih..tapi keja kat Selangor..kita terjah 'orang kampung' dulu then baru yg lain2...insyaAllah ukhuwah terbina nt..

    ReplyDelete
  2. tahniah buat mereka.. kebanyakkannya deqla kenal..yg mana x kenal tu deqla x dpt terjah blog mereka..sbb mereka guna domain... sini x leh bukak blog yg mcm tu.. huhu

    ReplyDelete
  3. Hehe..k.lynn memang tak tersenarailah..maklumlah..bila dah mengadap keje kat ofis ni..sekali sekala je dapat berblog..

    ReplyDelete
  4. wahh masing2 ada cerita tersendiri. 4 drpdnya pengomen tegar blog cikna gak tau. tq ros! ;)

    ReplyDelete
  5. tahniah..siap dipromotkan..ok nak ke sini jugalah ya...

    ReplyDelete
  6. boleh la terjah satusatu nanti.. :) skrg busy la ros..

    ReplyDelete
  7. Tahniah buat yang tersenarai ^_^

    ReplyDelete
  8. betul3x,..

    how r u today?
    sunyi je hari ni :)

    ReplyDelete
  9. wah siapbuat review lg.. ok terjah!

    ReplyDelete
  10. tq ros coz promote blog akak! hihi

    ReplyDelete