Monday, June 30, 2014

DOA SELESAI IFTAR

Monday, June 30, 2014
Dah berbuka puasa ke ?.. Alhamdulillah... Dapat kita menunaikan puasa pada hari ni.. Jom sama-sama baca doa apabila selesai berbuka puasa...

Saturday, June 28, 2014

Friday, June 27, 2014

Tuesday, June 24, 2014

Monday, June 23, 2014

MASALAH DASHBOARD !!

Monday, June 23, 2014
Ni kisah petang tadi.. Berlarutan hingga kini.. Oh my dashboard.. Bila bukak dashboard, hanya ada satu je blog yang terpapar.. Bila klik...

Sunday, June 22, 2014

Monday, June 16, 2014

ULANGTAHUN KE 5

Monday, June 16, 2014
Semalam boleh pulak tak perasan tarikh.. Rupanya semalam, 15.06.2014. Ulangtahun masuk kerja yang ke 5 sebagai penjawat awam.. Kejap j...

Sunday, June 15, 2014

PERKONGSIAN

Sunday, June 15, 2014
Perkongsian buat semua..  ********** Kadang-kadang kita tak jelas maksudnya kan.. Boleh jadikan ini sebagai rujukan untuk ...

Kehilangan Follower ?

Sunday, June 15, 2014
Pernah tak korang terperasan yang jumlah follower korang berkurangan?.. Ke tak perasan sebab tak tengok pun jumlah  follower korang?.. h...

TAZKIRAH PAGI

Sunday, June 15, 2014
SUMBER : FB IKIM FM Selamat memulakan tugas pada yang bekerja hari ni,,.  Selamat berhujung minggu pada yang masih bercuti.. ...