Wednesday, June 04, 2014

OST KERANA TERPAKSA AKU RELAKAN : PATAH OLEH NADIA AQILAH



Drama Kerana Terpaksa Aku Relakan.. Sekarang ni, memang minat sangat dengan drama ni.. Memang best.. Lakonan Izreen pulak meletop.. Memang boleh rasa kesedihan tu tau. Feeling-feeling macam heroin cerita tu je bila saya tengok. Hahaha... Memang dok nantikan setiap hari cerita ni tau.. Lagu  yang menjadi OST drama ni pun best.. Nadia Aqilah yang nyanyi. Sedih lagu ni.. Komposer dia ialah saudara Hafiz Hamidun.. 

So, kat sini saya kongsikan lirik lagu Patah nyanyian Nadia Aqilah yang menjadi OST drama Kerana Terpaksa Aku Relakan.. Lagu dia, minta maaf ye. Cer cari kat youtube. hihihi.. Takpun, tunggu je pukul 7 malam nanti.. :)



LIRIK PATAH - NADIA AQILAH (POMPA BENSIN)

Kerinduan dalam hati
Bagai ditusuk sembilu bisa
Ku tak sanggup menahan sakit di hati
Ku mengharap kesakitan ini sementara
Ku terjaga kau tiada di sisi
Bila sedar erti cintamu padaku

Airmata yang mengalir
Menemani ruang hati ini
Namun kini ku tahu tiada yang pasti
Bila sedar erti cintamu

Patah sayap ku patah
Tak mampu terbang lagi
Bila tanpa cintamu
Hidupku tak bererti

Terbang tinggi ku terbang
Menggapai angkasa
Bila berpaut di sayapmu
Ku mensyukuri
Limpah hidup

Pernahkah pernahkah engkau terfikir
Fikirkan tentangku sakit merinduimu
Tak mungkin tak mungkin aku mampu
Menahan beban sakit hidup tanpa dirimu

Patah sayap ku patah
Tak mampu terbang lagi
Bila tanpa cintamu
Hidupku tak bererti

Terbang tinggi ku terbang
Menggapai angkasa
Bila berpaut di sayapmu
Ku mensyukuri

Patah sayap ku patah
Tak mampu terbang lagi
Bila tanpa cintamu
Hidupku tak bererti

Terbang tinggi ku terbang
Menggapai angkasa
Bila berpaut di sayapmu
Ku mensyukuri
Limpah hidup






5 comments: