Saturday, September 06, 2014

10 Days Challenge - Day 9 : 9 LOVES


Hari kesembilan dalam cabaran "10 DAYS CHALLENGE " .

9 LOVES

Saya senaraikan serba ringkas je yer. 

1. FAMILY - suami, mak, ayah, dan adik beradik.
2. Ikan - Saya dan suami ada pelihara Ikan Kelisa
3. Warna ungu - Apa je yang berwarna ungu cantik di mata saya :)
4. Udang - Suka makan udang tak kisah masak ape.
5. Kopi -Suka benar minum kopi. (sedang berusaha kurangkan)
6. Budak-budak - Sebab tu semua anak sedara saya merindui saya bila dah duduk jauh. hahaha.
7. Bercuti - Tak kisah dekat ke jauh ke, asalkan bercuti. Heeee.
8. Perfumes bau Fruity - Memang jadi pilihan perfume yang  bau buah-buahan sebab sweet je rasa, Hihihi.
9. Masak - Suka masak, tapi rasa tak jamin sedap aaa.. hikhik

Sekian sahaja :)


9 comments:

  1. kak Ros!!! haha. sorry, dah lama x datang menjenguk rumah kak Ros. busy dengan final exam. nnti dah free, saya terjah hbis-habisan ye. ^^,

    ada sekor je ke ikan kelisa kak ros tu?

    ungu dengan akak memang xley dipisahkan. hehehe..

    kopi tu, orang kata baik sebenarnya. tapi kita dah dibutakan dengan kata kopi x elok. macam makan kambing tu, kan banyak manfaat sebenarnya. cuba akak cek balik elok ke tak minum kopi ni sebenarnya. saya pun x pasti.

    nanti saya datang rumah akak, cewah, akak masak sedap2 ye. hahaha. ^^,

    ReplyDelete
  2. Ikan kelisa tu memang WAJIB sayang..Mahal tuu..

    ReplyDelete
  3. sama! suka kopi. addicted sgt

    hewhew

    ReplyDelete
  4. Saya jarang masak.
    Tiap kali masak tak pernah sama sebab tiap kali masak baru nak cari resipi.
    Takde orang yang sudi makan pun..so, xperlu sshkan diri masak.

    ReplyDelete
  5. CT sukaaaa pepel jugak !! tapi kalau baju baju lah. kalau benda lain suka warne lain. just kalo pilih baju raya ke apa ye cenderung nak pilih pepel..

    ReplyDelete