Wednesday, March 29, 2017

Shopping Barang Make Up di LAZADA

Shopping Barang Make Up di LAZADA  | Assalamualaikum. Apa khabar semuanya. Moga semuanya sihat selalu. Hari ni, 29 Mac 2017 bersamaan dengan 1 Rejab. Ada yang berpuasa hari ni? Selamat berpuasa Cik Rose ucapkan. 

Semenjak dua menjak ni, mood nak melawa tu meresap pulak dalam diri. hahaha, larikkkk... 

Asyiklah nak membeli barang make up. Dari pencuci muka, krim bagai, bedak, dan lain-lain. Tengok ni berkenan. Tengok tu berkenan.. Aduhhhh berhabis banyak dekat barang make up tau. 

Sekali, dapat suprise box dari Lazada. Ada pulak barang make up! Cik Rose is happy sangat!



Jom tengok apa yang Cik Rose dapat. Bedak dari Maybelline. BB Cushion. Senang nak pakai, dan tahan lama pada wajah. Tak bercapuk.


Yang ni memang Cik Rose suka. Cik Rose tak pro nak lukis kening. Dengan adanya Brow Artist Genius Kit dari Loreal ni, memang selesai masalah Cik Rose. hihi.. Mudah. 


Berus dia siap ada sikat. Asyiklah nak usik kening. hihihi.


Lipstick dari NYX. Jujurnya Cik Rose tak pernah beli atau cuba lipstick dari NYX, Ni pertama kali cuba. Cantik warnanya. Bila Cik Rose oleskan di bibir, warnanya lembut je.. Soft pink.


Terima kasih Lazada. Kalau korang nak cuci mata tau nak terus beli barang make up, boleh klik di sini --- >> KOLEKSI BARANG MAKE UP


Selamat membeli belah :)


3 comments:

  1. Bestnyaaa dapat . Hiii singgah sini 🤗🤗🤗

    ReplyDelete
  2. Ohh nk dpt surprise box tu kena borong byk eh dari lazada..mgkin ada certain amount eh kalau x..x dpt la eh ke mcm mana

    ReplyDelete