ICT SHAH ALAM

December 24, 2011

Hai semua. Semalam, saya dan suami sempat singgah ke ICT, Shah Alam.  Selalu kan saya naik bus ke Jb. Tapi, semalam, beliau datang Kl ambil saya. Alang-alang dah ada kat sini, saya ajaklah beliau jalan-jalan kat ICT. Memang kitorang berdua tak pernah pun gi sana. Pertama kali la ni.

Bayaran RM10 dikenakan untuk satu buah kereta. Sebenarnya taka da apa pun kat sana. Cuma yang menarik, sebab lampu-lampu tu la..  Kitorang sampai sana pun dah lewat jugak. So, memang tak sempat nak masuk rumah salji tu :(
Tak pe, lain kali boleh datang lagi, sebab dah tahu jalan kan. hehehe..

Jom layan gambar-gambar di ICT. 












Tempat parking


Kalau bawa budak-budak pergi sana, lagi seronok (^ _~)




Ros.reeza

You Might Also Like

4 comments

  1. i-City cantik, tapi panas sebab cahaya lampu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cantik memang cantik.. Tapi, tula..kalau bawak family ramai2 mesti best :)

      Delete
  2. yana pon pernah ke sana sekali jerk. tak sempat msuk rumah salji tue .. dh lewat mlm. heheh ada peluang ke sana lagi nnt. ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jom..jom..kita serbu rumah salji tu :)

      Delete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS