IKAN EMAS LIONHEAD - INILAH REALITI

Friday, 21 December 2012

IKAN EMAS LIONHEAD



Selamat pagi semua...
Alhamdulillah...hari ini hari Jumaat...

Ok, seperti yang dijanjikan. Pagi ni saya nak memperkenalkan siapakah yang dimaksudkan dalan entry yang lepas. Ya, seperti tajuk di atas. Ikan emas lionhead. hihi. Saya beli di Skudai. Harganya lebih murah jika dibandingkan dengan kedai di johor bahru. 

Seronok jugak bela ikan ni tau. Boleh menghiburkan hati bila tengok ikan-ikan ni bermain di dalam akuarium, dapat bagi makan. Memang best la. hihi..

oh ya, ramai yang teka kucing kan. Sebenarnya saya ni takut dengan kucing...hihi. Lagipun,saya ni ada lelah..

Jom kita tengok Caca, Cici, Cucu, Rara, Riri dan Ruru ye :



                          





p/s : Ada yang sama minat macam saya ke?..

14 comments:

  1. oh ikan rupanya. hihi.. cantik ikan emas. ;)

    ReplyDelete
  2. oooo alah ikan rupanya... tapi kalau dapat rabbitker lagi best leh belai2...

    ReplyDelete
  3. alahai comelnya..dulu pnh bela tp cpt mati sebab tak da oksigen kot

    ReplyDelete
  4. dulu akka penah bela ikan laga, tp bertahan 2minggu je... ahak2 fail betul lah...

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum ros...wah cantik2 ikan2 tu...:)

    ReplyDelete
  6. comel.

    org cakap ikan gapi boleh elak sihir...

    ikan emas tak tau la plak... hihi

    ReplyDelete
  7. xrajin bela ikan sbb nnt kena bersihkan aquarium..huhuhu

    ReplyDelete
  8. haha.. ikan rupanya! ku sangkakan kucing!

    ReplyDelete
  9. ctknya..kalau bela ikan dlm uma adalah peneman..dlu..skg da xda..huhu

    ReplyDelete