PETUA RAWAT DENGKUR

February 20, 2013




Ada tak teman-teman yang susah nak tidor malam? Kita perlu dapatkan tidur yang berkualiti. Barulah kita bertenaga dan rasa sihat keesokkannya. Barulah kita ceria kan. Tak adalah kita ni asyik menguap je.. hihi.

Ada tak yang berdengkur bila tidur? Ada banyak sebab seseorang tu berdengkur kan? Kat sini saya nak share satu petua dengan anda semua.


Di ambil dari fb Fitri Yahya

Ambil 5 biji badam. Hancurkan dan masukkan dalam segelas susu panas. Minum beberapa minit sebelum tidur. InsyaAllah,... 

Cubalah ye :

Semoga membantu !







You Might Also Like

11 comments

  1. boleh cuba ni. kdg2 mmg susah nak tido.

    ReplyDelete
  2. ayut klu xpnt mmg pyah nk tido....pastu klu mlm lpar sgt pon xleh tido gak...hihihi

    ReplyDelete
  3. deqla mmg jenis tdo lmbt..bkn sbb ssh tdo..tp whatssap je lebeh..hahahaha

    ReplyDelete
  4. akak snang je nk tido..time study dulu je ssh nk tido mlm..hehe

    ReplyDelete
  5. pernah dgr petua ni tp tak pernah try sbb masuk bilik letak kepala.berangan kejap sambil dengar lagu terus lena.. hihi

    ReplyDelete
  6. petue berdengkur ke petue susah nak tidur?

    ReplyDelete
  7. ohh.. nasib baik belum try lagi. silap tajuk rupanya. kihkih..

    ReplyDelete
  8. taktau plak.. nnti boleh la suh hubby try.. thnks ye sharing...

    ReplyDelete
  9. taktau plak.. nnti boleh la suh hubby try.. thnks ye sharing...

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS