KAU PERGI JUA - INILAH REALITI

Monday, 4 March 2013

KAU PERGI JUA






Ingat tak dalam entry yang ni , saya ada cerita yang saya bela ikan?.. OH, SEMUA HANYA TINGGAL KENANGAN...



Semuanya dah mati.. huhu.. Amat sedih.. Saya pun ada baca jugak tentang ikan jenis ni.. Rupanya ikan jenis ni sensitif sikit...


Tak apa, yang berlalu biarkan berlalu.. Tiada lagi Rara, Riri , Ruru, Caca,Cici dan Cucu...


Tapi, kan kawan-kawan, saya dah dapat pengganti.. hihii.. Nak tahu apa yang ganti?.. Tunggu... Next entry pulak :)






13 comments:

  1. Tu lah sebab saya takut nak bela binatang terutamanya ikan.

    ReplyDelete
  2. AJ penah try bela...
    Sehari je, lepas tu semua timbul....
    Hahahhahah...

    ReplyDelete
  3. dulu fifi pon suke bele ikan.. :) skrg tak boleh da.. bele ufairah pulak..

    ReplyDelete
  4. ikan ni mmg sensetif... smua pon x boleh... nk selamat, bela puyu he3

    ReplyDelete
  5. alahai mati dah ye.. hmm sdhnye.. ape plak yang digantikannya tu?

    ReplyDelete
  6. sbr2, jgn sedih2 beli lg yg lain... tp mmg ikan jenis nih sensitip skit... dulu akak penah gk bela ikan, tp akak bela jenis yg tak pyh pakai oksigen nih... tp tu pun tahan 2minggu je... heheheh

    ReplyDelete
  7. laa ciannya. betul la bela ikan org cakap susah. sensetip. huhu..

    ReplyDelete
  8. aritu bela ikan kecik2 ni gak... 2 ari dah mati hihihi...nampak sgtlah tak pandai bela ikan...kan

    ReplyDelete
  9. syg kan..ikan comel tapi tak dpt hidup lama..

    ReplyDelete
  10. la nape dia mati.tak tukar air ke ros?ke ros dera dorang tak bagi makan :)

    ReplyDelete