MELAKA PART 5 : GAMBAR SEKITAR DI MELAKA BANDARAYA BERSEJARAH - INILAH REALITI

Monday, 17 June 2013

MELAKA PART 5 : GAMBAR SEKITAR DI MELAKA BANDARAYA BERSEJARAH



Kali ni cuma nak kongsikan gambar sekitar Melaka, yang sempat saya ambil....


~~Selamat datang Ke Melaka~~




Saya tertarik dengan deretan kedai di Melaka ni.. 
Kemas je tengok dan seragam...




~~ Muzium Belia Malaysia ~~
Saya tak masuk pun kat sini.. So, tak boleh nak cerita apa yang ada kat dalam ni...


~~ Abang beca, abang beca di tengah jalan ~~


~~ Muzium Maritim ~~


~~Sekitar Bandaraya Melaka ~






~~ Muzium Samudera ~~


~~Pemandangan malam sekitar Melaka ~~

Dari atas Menara Taming Sari


Nampak swimming pool.. hihi.. Tak ada yang berenang ke?..




Ok, tu je untuk entry kali ni...


~~ Segalanya ada di Malaysia ~~




9 comments:

  1. selalu gak g melaka.. dah dekat gan kg n9..heehee best! banyak tempat menarik kat melaka kan..

    ReplyDelete
  2. cikna suka melaka.. memang tak puas kalo pegi. huhu..

    ReplyDelete
  3. Akak pergi Melaka hari apa? Sy org Melaka, slalu pergi Banda Hilir jalan jammed. Ni nampak lengang jer.

    ReplyDelete
  4. ye tak perlu ke negara lain.tp boleh juga utk tgk tmpat org kan. hihi

    jom semak link peserta ;)
    trima kasih ye sudi join GA ciksu ni ;)

    http://lobaksusue.blogspot.com/2013/06/senarai-peserta-qr-minigiveaway-kedua.html

    ReplyDelete
  5. entah bila akak dapat g Melaka ni,..asyik bertangguh jer

    ReplyDelete
  6. segalanya ada di melaka.. kehkeh..nnti nak ke sana jugak la.. tp entah bila..haha

    ReplyDelete
  7. suami akak org melaka...dah bese ngan melaka

    ReplyDelete