MENU TENGAHARI YANG SIMPLE - INILAH REALITI

Sunday, 29 September 2013

MENU TENGAHARI YANG SIMPLE




Inilah dia menu makan tengahari saya hari ni.. 

Nasi putih + Sambal ikan bilis + Telur rebus masak rempah + telur mata + ikan masin. 

Mulanya malas nak masak. Sebab lauk dalam peti ais pun tak ada. Tak pergi pasar/kedai pun. Tapi, tiba-tiba rasa nak makan masakan dari air tangan sendiri. So, apalagi kan. Terus ke dapur tengok apa yang ada.. Dan inilah hasilnya... 


Jemput makan kawan-kawan.. Tuan blog dah kenyang. Alhamdulillah....



11 comments:

  1. Simple tapi nampak sgt sedap! :)

    ReplyDelete
  2. macam nasi lemak pun ada. hehe..

    ReplyDelete
  3. Simple tapi sedap tu RR....
    Rajin jugak awak masak yeh RR....

    ReplyDelete
  4. nasi putih ye? ingatkan nasi lemak..ngeee

    ReplyDelete
  5. @Nies alhaQthank you.. makn siap bertambah lagi.. hihi

    ReplyDelete
  6. @Chic Nani nasi putih.. Saje Ros latak macam tu.. hihih

    ReplyDelete
  7. @hainom OKjeterima kasih akak..ala, tak rajin mana la kak.. hihi

    ReplyDelete
  8. @Deqla Manjewnasi putih ni Deqla.. saje Ros letak macam tu kat pinggan..

    ReplyDelete