BUAH DELIMA SEGAR

October 16, 2013




Inilah dia buah delima yang saya beli masa malam raya baru ni. Malam raya tu memang saya keluar ngan suami
 Saje ronda -ronda naik motor, singgah bazar karat. Lepas tu gi cari lemang. Dan terus ke Pasar Borong Pandan. 

Masa kat Pandan tu lah saya belu buah delima ni. Beli sebiji je. Satu ni RM 7. Yang ni yang masak. Ada yang muda sikit RM 6. Saya tak tahu sama ada mahal atau murah atau ok harga dia. Sebab tak pernah beli sebelum ni. Kalau pati delima selalulah saya beli. hihi. 

Saya suka makan buah ni. Memang pernah makan, cuma tak pernah beli je la.. Banyak kelebihan/khasiat buah ni tau. 

Anda suka tak makan buah delima?....



You Might Also Like

13 comments

  1. OK tu Ros.. kalau di Kipmat Tampoi lagi mahal sampai RM20 pun ada tapi saiz dia besar..

    Kakak boleh katakan tiap minggu beli Ros..

    ReplyDelete
  2. akak memang suka makan buah delima ni... he he he... sedap kan?

    ReplyDelete
  3. deqla jarang mkn buah delima.. huhu..

    ReplyDelete
  4. suka wpon penuh biji je he3

    ReplyDelete
  5. Susah nk jumpa delima ni.. dulu kat kpg ada pokoknya.. :)

    ReplyDelete
  6. hurrmm.. sedap.. lama x mkn.. huhu

    ReplyDelete
  7. suka makan aritu masa pregnant rajin gak beli

    ReplyDelete
  8. murah harganya.. mak kita suka makan buah delima ni..

    ReplyDelete
  9. Seingat bunda masa kecik2 dulu jer pernah makan buah delima segar macam ni...sekarang tak pernah pun lagi..

    ReplyDelete
  10. Oh. Ada jual kat Pandan ye. Baru ku tahu.

    Ade sorang kawan pergi bercuti kat Langkawi, katanya kat sana RM10 dapat 6-7 biji buah delima.

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS