LIRIK LAGU DI PINTUMU – FIRMAN AF 2014 - INILAH REALITI

Wednesday, 12 November 2014

LIRIK LAGU DI PINTUMU – FIRMAN AF 2014


Semua pun dah tahu kan siapa yang jadi juara Akedemi Fantasia 2014. Firman.. dah dengar ke lagu baru beliau?.. M.Nasir yang buat tu.. Mula tu dengar macam biasa je. Tapi, bila dengar lagi, eh macam best je. hihi.. So, layankan. Kat sini, saya sharekan lirik dia ek. 

LIRIK LAGU DI PINTUMU – FIRMAN AF 2014

Apakah aku tak mampu
Apakah aku tak layak
Mendaki takhta hatimu
Dan kau jadi permaisuriku

Bagai telah dilewati
Jejaki jalan berduri
Di pintumu aku berdiri
Menantikan kau tunjukkan wajahmu

Kerna cinta aku tunduk
Kerna cinta aku rebah
Melutut hadapanmu

Tapi engkau hanya pandang
Dengan hijab yang menghalang
Pandanganku padamu

Aku pinta kau rasakan belas
Aku pinta kau merasakan kasih tanpa syarat
Kerna aku telah beri segalanya

Kerna cinta aku tunduk
Kerna cinta aku rebah
Melutut hadapanmu

Aku pinta kau rasakan belas
Aku pinta kau merasakan kasih tanpa syarat
Kerna aku telah beri segalanya

Kerna cinta aku tunduk
Kerna cinta aku rebah
Melutut hadapanmu

Tapi engkau hanya pandang
Dengan hijab yang menghalang
Pandanganku padamu

KOMPOSER : M. NASIR


15 comments:

  1. MV tak pernah dengar lagi lagunya..jap nak cri kat you tube

    ReplyDelete
    Replies
    1. lagu ni baru keluar MV. masa final af hari ahad lepas ;)

      Delete
  2. Erm..layan af last masa time Mawi ..lepas tu dh tk tngok..

    ReplyDelete
  3. belum pernah dengar lagu.. tp lirik best

    ReplyDelete
  4. hahaha CT rasa semua lagu tak
    bes.. macam lagu tangkap muat aje hihi.. tak tahula preference orang lelain :D

    ReplyDelete
  5. balik rumah nanti nk dgr kat youtube

    ReplyDelete