LIRIK LAGU DI PINTUMU – FIRMAN AF 2014


Semua pun dah tahu kan siapa yang jadi juara Akedemi Fantasia 2014. Firman.. dah dengar ke lagu baru beliau?.. M.Nasir yang buat tu.. Mula tu dengar macam biasa je. Tapi, bila dengar lagi, eh macam best je. hihi.. So, layankan. Kat sini, saya sharekan lirik dia ek. 

LIRIK LAGU DI PINTUMU – FIRMAN AF 2014

Apakah aku tak mampu
Apakah aku tak layak
Mendaki takhta hatimu
Dan kau jadi permaisuriku

Bagai telah dilewati
Jejaki jalan berduri
Di pintumu aku berdiri
Menantikan kau tunjukkan wajahmu

Kerna cinta aku tunduk
Kerna cinta aku rebah
Melutut hadapanmu

Tapi engkau hanya pandang
Dengan hijab yang menghalang
Pandanganku padamu

Aku pinta kau rasakan belas
Aku pinta kau merasakan kasih tanpa syarat
Kerna aku telah beri segalanya

Kerna cinta aku tunduk
Kerna cinta aku rebah
Melutut hadapanmu

Aku pinta kau rasakan belas
Aku pinta kau merasakan kasih tanpa syarat
Kerna aku telah beri segalanya

Kerna cinta aku tunduk
Kerna cinta aku rebah
Melutut hadapanmu

Tapi engkau hanya pandang
Dengan hijab yang menghalang
Pandanganku padamu

KOMPOSER : M. NASIR


Previous
Next Post »

15 comments

Click here for comments
12 November 2014 at 11:36 ×

MV tak pernah dengar lagi lagunya..jap nak cri kat you tube

Balas
avatar
admin
12 November 2014 at 11:56 ×

xdgr time dia nynyi aritu..

Balas
avatar
admin
12 November 2014 at 12:00 ×

Erm..layan af last masa time Mawi ..lepas tu dh tk tngok..

Balas
avatar
admin
12 November 2014 at 14:11 ×

belum pernah dengar lagu.. tp lirik best

Balas
avatar
admin
12 November 2014 at 17:00 ×

m.nasir mmg power ...

Balas
avatar
admin
12 November 2014 at 17:49 ×

Ramai betul suka lagui ni..:)

Balas
avatar
admin
12 November 2014 at 19:46 ×

xpernah dgr..sbb x layan AF

Balas
avatar
admin
13 November 2014 at 00:57 ×

lagu ni baru keluar MV. masa final af hari ahad lepas ;)

Balas
avatar
admin
13 November 2014 at 13:00 ×

hahaha CT rasa semua lagu tak
bes.. macam lagu tangkap muat aje hihi.. tak tahula preference orang lelain :D

Balas
avatar
admin
14 November 2014 at 12:52 ×

balik rumah nanti nk dgr kat youtube

Balas
avatar
admin
15 November 2014 at 19:23 ×

m.nasir buat mesti sedap ^_^

Balas
avatar
admin
21 November 2014 at 15:34 ×

suara firman memang rock abis..

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment