PENGOMEN SETIA JANUARI 2015

February 04, 2015


Assalamualaikum dan selamat pagi :)
Apa khabar hari ni?. Moga berada dalam keadaan kesihatan yang baik.. 
Macam biasalah, awal bulan saya akan paparkan senarai Pengomen Setia di blog saya ni. Jom tengok siapakah mereka?..


Itulah 10 blogger yang tersenarai.. Terima kasih buat semua yang sudi hadir di blog saya ni. Sama ada tersenarai atau tidak, anda memang terbaik.. Sayang semua rakan-rakan blogger. Berharap agar hubungan sesama blogger bertambah erat. Dan sebenarnya teringin nak jumpa rakan blogger di alam realiti jugak.. 


Kehadiran anda semua amat saya hargai. Terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan sepatah dua kata. Terima kasih juga buat 'silent reader' :)

Jom terjah dan berkenalan dengan mereka. 

** JIJAH
** BUDAK



You Might Also Like

34 comments

  1. Wah..wana pun tersenarai juga..Thanx banyak ya..tahniah buat kawan2 semua :)

    ReplyDelete
  2. mana nama sy..?? hahaha belum tersenarai lagi ye -,-

    ReplyDelete
  3. mesti dorang akan cakap asyik sis JM je di mana-mana heeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..memang betul pun. ;)

      Delete
    2. Betul tu,k.JM.
      Saya lah antara orangnye tu.
      Ha3...

      Delete
    3. Tersangkut jua namaku di atas sana..he3..

      Delete
    4. ahahah...maafkan DAKU..kalau x 'serang' or 'TERJAH' kawan2 di blog rasa sunyi je hidup i tau hihih

      Delete
    5. hahaha mmg dimana2 pun Akak JM berada..

      Delete
  4. Tahniah juga kepada mereka yang tersenarai..mereka mmg RAJIN

    ReplyDelete
  5. mmg pengomen tegar tu..hihih tahniah semua sbb tegar..

    ReplyDelete
  6. tahniah kepada mereka..ada yang menghiasi top komentar saya..

    ReplyDelete
  7. wah, wana pun terselit juga..thanx banyak ya..insyaallah jalinan ukhuwah berpanjangan.. :)

    ReplyDelete
  8. Ayut dh mmg meleset la...lma xmenyinggah sini.hehehe

    ReplyDelete
  9. Tahniah kepada semua pemenang.... salam kenalan sis

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. jooooooom semua. buat gathering =) makan2 potluck bentang tikar picnic sembang2 gosip2..

      Delete
  11. Tahniah semua, mereka memang pengomen tegar :)

    ReplyDelete
  12. Tahniah semua.. bg tips skit nk rjn bw.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. x perlu tips wawa...datang ke blog pastu tinggalkan komen cuma perlu ada masa je

      Delete
  13. maafle Kak Ros.. lama dok singgah.. mmg tersasar aje kalo blogwalking..
    thank u menyeru2 iols disini hehehe..

    ReplyDelete
  14. adus kalo si ZF ngan Akak JM memang CT takleh nak kejaq.. semput hahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. x perlu n kejaq doh..jalan je slow2

      Delete
  15. nama saya xde. sobs. sorry dah lama x singgah blog akak Ros. kalini baru free sikit. -.-

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS