PENGOMEN SETIA JANUARI 2015


Assalamualaikum dan selamat pagi :)
Apa khabar hari ni?. Moga berada dalam keadaan kesihatan yang baik.. 
Macam biasalah, awal bulan saya akan paparkan senarai Pengomen Setia di blog saya ni. Jom tengok siapakah mereka?..


Itulah 10 blogger yang tersenarai.. Terima kasih buat semua yang sudi hadir di blog saya ni. Sama ada tersenarai atau tidak, anda memang terbaik.. Sayang semua rakan-rakan blogger. Berharap agar hubungan sesama blogger bertambah erat. Dan sebenarnya teringin nak jumpa rakan blogger di alam realiti jugak.. 


Kehadiran anda semua amat saya hargai. Terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan sepatah dua kata. Terima kasih juga buat 'silent reader' :)

Jom terjah dan berkenalan dengan mereka. 

** JIJAH
** BUDAK



Previous
Next Post »

34 comments

Click here for comments
4 February 2015 at 08:21 ×

Wah..wana pun tersenarai juga..Thanx banyak ya..tahniah buat kawan2 semua :)

Balas
avatar
admin
4 February 2015 at 08:38 ×

Ahaks...malu akak tau heee

Balas
avatar
admin
4 February 2015 at 08:39 ×

mana nama sy..?? hahaha belum tersenarai lagi ye -,-

Balas
avatar
admin
4 February 2015 at 08:39 ×

mesti dorang akan cakap asyik sis JM je di mana-mana heeee

Balas
avatar
admin
4 February 2015 at 08:39 ×

Tahniah juga kepada mereka yang tersenarai..mereka mmg RAJIN

Balas
avatar
admin
4 February 2015 at 09:53 ×

mmg pengomen tegar tu..hihih tahniah semua sbb tegar..

Balas
avatar
admin
4 February 2015 at 11:49 ×

tahniah kepada mereka..ada yang menghiasi top komentar saya..

Balas
avatar
admin
4 February 2015 at 12:46 ×

hahaha..memang betul pun. ;)

Balas
avatar
admin
4 February 2015 at 15:29 ×

wah, wana pun terselit juga..thanx banyak ya..insyaallah jalinan ukhuwah berpanjangan.. :)

Balas
avatar
admin
4 February 2015 at 15:41 ×

Ayut dh mmg meleset la...lma xmenyinggah sini.hehehe

Balas
avatar
admin
4 February 2015 at 19:31 ×

Betul tu,k.JM.
Saya lah antara orangnye tu.
Ha3...

Balas
avatar
admin
4 February 2015 at 19:31 ×

Tersangkut jua namaku di atas sana..he3..

Balas
avatar
admin
5 February 2015 at 11:44 ×

Tahniah kepada semua pemenang.... salam kenalan sis

Balas
avatar
admin
5 February 2015 at 12:30 ×

ahahah...maafkan DAKU..kalau x 'serang' or 'TERJAH' kawan2 di blog rasa sunyi je hidup i tau hihih

Balas
avatar
admin
6 February 2015 at 11:17 ×

Tahniah semua, mereka memang pengomen tegar :)

Balas
avatar
admin
6 February 2015 at 22:18 ×

Tahniah semua.. tq juga ros

Balas
avatar
admin
7 February 2015 at 08:24 ×

tahniah pada semua...

Balas
avatar
admin
7 February 2015 at 14:05 ×

Tahniah buat zF juga

Balas
avatar
admin
9 February 2015 at 12:00 ×

Tahniah semua.. bg tips skit nk rjn bw.. hehe

Balas
avatar
admin
9 February 2015 at 16:45 ×

bhahaha malu konon acecececeh..

Balas
avatar
admin
9 February 2015 at 16:45 ×

hahaha mmg dimana2 pun Akak JM berada..

Balas
avatar
admin
9 February 2015 at 16:45 ×

jooooooom semua. buat gathering =) makan2 potluck bentang tikar picnic sembang2 gosip2..

Balas
avatar
admin
9 February 2015 at 16:46 ×

maafle Kak Ros.. lama dok singgah.. mmg tersasar aje kalo blogwalking..
thank u menyeru2 iols disini hehehe..

Balas
avatar
admin
9 February 2015 at 16:46 ×

adus kalo si ZF ngan Akak JM memang CT takleh nak kejaq.. semput hahaha..

Balas
avatar
admin
9 February 2015 at 21:37 ×

x perlu n kejaq doh..jalan je slow2

Balas
avatar
admin
9 February 2015 at 21:39 ×

x perlu tips wawa...datang ke blog pastu tinggalkan komen cuma perlu ada masa je

Balas
avatar
admin
9 February 2015 at 21:40 ×

eheeheh...malu rimau hari2 mau

Balas
avatar
admin
14 February 2015 at 23:13 ×

nama saya xde. sobs. sorry dah lama x singgah blog akak Ros. kalini baru free sikit. -.-

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment