Tuesday, November 21, 2017

BEAUTY IN THE DROPS UV Face Primer And Luminous Day Serum

BEAUTY IN THE DROPS UV Face Primer And Luminous Day Serum |Assalamualaikum. Dalam entry yang lepas, Cik Rose ada ceritakan tentang kebaikan Beauty In The Drops kan. Korang boleh baca penerangan Cik Rose tentang kandungannya dan kelebihannya. Cik Rose ada cerita panjang lebar dalam entry tu. Korang boleh baca di sini ya : BEAUTY IN THE DROPS PART 1


Nak tahu tak, bila Cik Rose tengok kawan-kawan yang pandai make up ni, selalu Cik Rose tertanya-tanya. Macam mana make up dorang tahan lama??? Hahaha. Cik Rose nak juga macam tu. Dan dorang pakai apa bagi make up tak bercapuk ni? Rupanya, kena cari primer yang sesuai dengan kondisi kulit wajah kita. Sebab kulit kita ni berbeza-beza. Mana sama kan. 


Tadaaa... tengok gambar di atas ni. Sehinggalah Cik Rose ditemukan dengan Beauty In The Drops. Sekali melihat dari luaran, hati dah terpaut dengan warnanya. Maklumlah Cik Rose ni kan purple lover. 

Beauty in the Drops merupakan UV Face Primer dan Luminous Day Serum. Ia dijadikan sebagai asas sebelum make up atau sebagai make up finisher. Juga boleh digunakan tanpa make up. Cik Rose dah mula displin pakai hari-hari. Cik Rose akan pakai setiap pagi, sebelum ke tempat kerja. Best pakai ni. Cik Rose sapu nipis je, kemudian pakai bedak compact. Kadang-kadang tak sempat nak pakai foundation bagai tu. Bestlah pakai, terasa perbezaannya. Malam pula, jadi rajin lagi. Pakai juga. Jangan risau, tak berminyak atau melekit. Terus meresap elok je. Dia ada glitter-glitter sikit, macam gambar kat bawah ni. 


Beauty in the Drops ni mengandungi minyak Argan dan minyak Jojoba yang sangat kaya dengan antioksidan dan membantu mengawal minyak yang berlebihan tanpa mengeringkan kulit. 


Cik Rose ulang lagi cara penggunaannya ya. 
Cara Penggunaan Beauty In The Drops ni senang je. Goncang dulu sebelum digunakan. Kalau tak goncang, tak rata pula kandungan dia kan. Better goncang dulu, tapi jangan over pulak. hihi. Titikkan pada dahi, pipi, hidung dan dagu, kemudian ratakan ke seluruh wajah kita. Tak melekit dan cepat meresap. Tapi, jangan pakai banyak sangat pula. Less is more gitu. hihi. Untuk kesan lipstick yang lebih lama dan fresh, boleh titikkan  pada bibir dan ratakan. Serbaguna kan.



Untuk pembelian Beauty in the Drops di website 9Herbs, korang berpeluang menikmati special offer dengan menggunakan Promo Code IMC-BitD#1

Untuk sebarang pembelian dan maklumat lanjut, sila layari :-

Website

Facebook

Instagram



#9herbs #BeautyintheDrops #SafeEffectiveConvenient

1 comment: