I'm Coming Back ♥♥

Sunday, October 28, 2012
Selamat petang semua. Seperti tajuk di atas, ya saya kembali semula di dunia blog  tiada niat untuk menyepikan diri ini. Namun masa membata...
Read More

Ya Allah

Monday, October 08, 2012
p/s : Hati sangat sedih.. Moga semuanya baik-baik saja... Ya Allah, permudahkanlah segalanya.. Hanya padaMu aku memohon.
Read More

~WANITA SOLEHAH~

Friday, October 05, 2012
Selamat pagi semua :) Alhamdulillah, bertemu lagi kita di hari Jumaat yang indah ini.. Saya rasa sebagai seorang perempuan, setiap...
Read More

comel tak saya ???

Thursday, October 04, 2012
Patung milik saya dan anak buah saya, Dania. Yang oren tu saya punya dan yang pink tu Dania punya. Dah tua-tua macam ni pun nak ada penema...
Read More

Motivasi Pagi

Monday, October 01, 2012
Selamat pagi kawan-kawan :) Mulakan hari Isnin anda dengan senyuman yang manisssss ... p/s : Suka melihat orang tersenyum :)
Read More
Powered by Blogger.