ALHAMDULILLAH




Selamat pagi semua.. 

Ingat lagi tak entry  ni dan entry yang ini?...

 Alhamdulillah... Pagi tadi, setelah selesai menghadiri perhimpunan bersama Menteri, saya telah menerima satu surat. Ya, surat pertukaran dari pihak JPA. Surat arahan pertukaran.. Saya ditukarkan ke Jabatan Kastam di bawah Kementerian Kewangan di Johor Bahru.. Berkuatkuasa 15 Oktober 2012. 

Alhamdulillah, Alhamdulillah, Alhamdulillah.

Genap setahun usia pernikahan kami, akhirnya saya dapat bertukar. Hadiah yang berharga buat kami.

Terima kasih pada yang mendoakan untuk kami.

Selamat tinggal Kementerian Pertahanan. Sesungguhnya memang banyak pengalaman yang berharga sepanjang 3 tahun 4 bulan berkhidmat di KL ni.

Ok, yang ni dulu.. Nanti saya updated lagi ye :)



 

Post a Comment

47 Comments

  1. alhamdulillah..tahniah kak..:)

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah .. tahniah. lepas nie bolehlh berkepit ngn suami jerk .. heheh ^^

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah akhirnya penantian dan kesabaran membuahkan hasil.. tahniah ye tak perlu pjj lg ^_^

    ReplyDelete
  4. Macam ada peluanglah kita bertemu. Dah duduk JB dekatlah dgn kakak.

    ReplyDelete
  5. tahniahh.. akhirnya doa diperkenankan.. best kan dapat duk dekat ngan suami.. sy dlu pas kwen pjj kejap dalam 4,5 bulan pun dah macam cacing kepanasan nak pindah.. haha susah duk jejauh ni..

    ReplyDelete
  6. Tahniah Ros....nampaknya Selamat Tinggak KL lah yek....

    Semoga kehidupan Ros akan bertambah berkat disamping suami nanti!

    ReplyDelete
  7. @nur anis
    Alhamdulillah.. ye,terima kasih Anis.

    ReplyDelete
  8. wahh beznya dah boleh duduk sekali..hehe,,thniah akak ;-)

    ReplyDelete
  9. @Yana Aina
    Alhamdulillah.. terima kasih ye, Yana.. Sebenarnya bukan semata2 nak berkepit je..hihi.. banyak masalah n dugaan yg perlu dihadapi bila duduk berasingan ni.. masalah kesihatan, masalah prestasi kerja dan macam2 lagi...

    ReplyDelete
  10. @umie mia
    ye, Alhamdulillah.. terima kasih ye. Setiap yg berlaku ada hikmahnya :)

    ReplyDelete
  11. @Kakzakie InsyaAllah kak.. Sebandarlah kita ye.. Ada jodoh, kita bertemu :)

    ReplyDelete
  12. @BERT TErima kasih Bert :) betul tu kan Bert.. Nampaknya Bert pun penah merasai apa yg Ros rasakan ..

    ReplyDelete
  13. @hainom OKje terima kasih ye :) ye,selamat tinggal Kl.. banyak kenangan di KL ni..

    ReplyDelete
  14. syukurlah.. berkat kesabaran akhirnya terbalas jugakan... selamat berjaya...

    ReplyDelete
  15. @Cho Zila
    Alhamdulillah.. terima kasih ye :)

    ReplyDelete
  16. tahniah..boleh merasai angin baru..suasa kerja di tempat baru..

    ReplyDelete
  17. tahniah sis.. berkat tu.. hadiah ulgthun namanya..hihi.

    ReplyDelete
  18. @permatabiru ye,terima kasih :)
    Alhamdulillah, perlu belajar untuk sesuaikan diri pula lepas ni :)

    ReplyDelete
  19. alhamdulillah..tahniah dear..

    mesti hati berbunga2 ni kan :)

    ReplyDelete
  20. alhamdulillah..akhirnya..bersama :)

    ReplyDelete
  21. done follow sini..feel free to follow me back n join my contest..

    http://chot91.blogspot.com/2012/08/contest-segmen-bersama-warna-kegemaranku.html

    ReplyDelete
  22. tahniah & tq 4 yr support, sgt2 KA hargai saat2 mcm ni

    ReplyDelete
  23. senang btl dapat pindah kn?? kalo cikgu ne susah yg ampunn haii..walaupun dh berkawin beranak pinak,blum tntu dpt pindah..hisshh

    ReplyDelete
  24. @Arina Shamsul
    terima kasih ye..
    Syukur, ALhamdulillah.. memang tengah berbunga2 segar ni :)

    ReplyDelete
  25. @Kesuma Angsana terima kasih :) jangan sedih2 ye, fikir positif :)

    ReplyDelete
  26. @~Cik Sweety~ Syukur Alhamdulillah :)
    Senang ke?.. setahun jugaklah menunggu.. Perasaan pun bercampur baur...

    ReplyDelete
  27. Alhamdulillah..tahniah ros...makbul juga doa ros selama ni...dpt dekat dgn suami kan....

    ReplyDelete
  28. alhamdulillah.. tahniah... berita yg dinanti2kan :-)

    ReplyDelete
  29. alhamdulillah.. tahniah... berita yg dinanti2kan :-)

    ReplyDelete
  30. alhamdulillah...,hadiah ulangtahun ;)
    nnti stay kat majeeedie kew ros ?

    ReplyDelete
  31. alhamdulillah tuh namanya rezeki ALlah..

    ReplyDelete
  32. Alhamdulillah :) berita gembira ni :) Tahniah Ieja :)

    ReplyDelete