Kuih Raya vs Biskut Raya

Tuesday, July 31, 2012
Hai. Selamat petang. Raya ni anda semua buat sendiri ke biskut raya?.. atau pun order je.. Kepada yang order biskut raya tu, mesti banyak ...
Read More

Cuti Raya

Tuesday, July 31, 2012
Hai, hari ini, 11 Ramadhan.. Nak tanya ni.. Dah plan ke nak cuti raya?..hehhehe.. Mungkin ada yang akan kata awal lagi.. Haa?... mana ada a...
Read More

DOA DHUHA

Friday, July 27, 2012
Hari nak kongsikan Doa Dhuha :) Ya Allah sesungguhnya waktu dhuha itu dhuha -Mu Kecantikannya kecantikan -Mu... Keindahannya kei...
Read More

Skrin LAPTOP buat hal

Thursday, July 26, 2012
Selamat petang semua.. Nak ngadu ni.. Laptop saya ni... Dia buat hal... Tiba-tiba dia jadi macam tv yang tak dapat siaran tu, tapi warna ...
Read More

Ramadhan bermakna

Monday, July 23, 2012
Selamat pagi.. Alhamdulillah, hari ni dah masuk 3 Ramadhan. Mudah-mudahan kita semua dapat menjalani ibadah puasa dengan baik ye.. Ramadha...
Read More

Kenangan Bubur Lambuk

Sunday, July 22, 2012
Alhamdulillah, hari ini hari kedua kita semua berpuasa. Hari ni, nak cerita sikit kenangan saya dengan bubur lambuk. Ahhh, rindunya waktu ...
Read More

Doa Berbuka Puasa

Saturday, July 21, 2012
Sekadar ingin berkongsi Doa Berbuka Puasa :) p/s : Kawan-kawan makan apa untuk berbuka nanti?.. Jangan ikut hawa nafsu ye... Takut m...
Read More

1 Ramadhan

Saturday, July 21, 2012
Hai semua.. Ha, hari ni hari pertama puasa kan. Jangan tiba-tiba gi dapur buka tudung saji pulak.. hehehe... Macam mana hari ni?.. Bersemang...
Read More

NIAT PUASA

Friday, July 20, 2012
Selamat malam semua. Jom..jom..kita pergi sembahyang tarawikh yang pertama malam ni.. Esok kan dah mula berpuasa, jadi kat sini saya nak...
Read More

Ramadhan

Friday, July 20, 2012
Hai semua..  Di pagi Jumaat ini, saya ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Menjalani Ibadah Puasa. Marilah kita ber...
Read More

TENGOK ANAK BULAN

Thursday, July 19, 2012
Hai semua :) Rasa sekejap je masa berlalu.  Hari ni dah 29 Sya'ban. Malam ni, kita akan tahu bila kita akan mula berpuasa.   Nampak ...
Read More

AYAT SERIBU DINAR

Wednesday, July 18, 2012
Selamat petang semua. Hai..saya kembali setelah 2 hari bercuti. Rindu tak, rindu tak?.. Haa? Tak rindu? Sampai hati tau.. Petang ni cuma na...
Read More

CUTI BERBLOG SEKEJAP

Sunday, July 15, 2012
Selamat Petang. Sekarang ni saya ada kat TBS. Wah, ramainya orang kat sini. Saya akan ke Jb untuk 2 hari. Maka, saya akan cuti berblog. he...
Read More

doa untuk mak ayah

Saturday, July 14, 2012
Selamat malam semua Jom pakat-pakat hafal doa ni ye. Doa untuk mak ayah kita semua. Ya Allah,  Kau lah Maha Berkuasa dan Maha Mengampu...
Read More

gelap gelita

Friday, July 13, 2012
  Selamat malam semua.. Malam ni saya terpaksa bergelap la dalam bilik. huhuhu... Lampu ni dah macam disko pulak.. kelip-kelip je.. Emm, ta...
Read More

PETUA RAMBUT GUGUR

Friday, July 13, 2012
Hai semua.. sihat tak hari ni?.. Tengok tajuk kata atas tu. Bukan bermakna saya nak bagi petua tau. Saya nak tanya petua tu. huhuhu...
Read More

arnab + rabbit

Thursday, July 12, 2012
hai semua.  nak tanya ni, minat tak bela haiwan? Macam kucing ke, arnab ke, ikan ke, burung ke, hamster ke... Saya ni tak ada haiwan peliha...
Read More

MEMORI BAS EKSPRESS

Thursday, July 12, 2012
Selamat pagi :) Hari ni, nak tanya anda-anda semua.. Pernah tak naik bas ekspress?... Mesti pernah kan.. Takkan tak pernah naik kot???.. Ma...
Read More

Nickname Kat Facebook ??

Wednesday, July 11, 2012
Hai semua.. Apa khabar hari ini?.. Diharapkan semuanya sihat-sihat belaka yer :) Petang ni saya cuma nak tanya je... Nama dekat facebook t...
Read More

AIR TANGAN SENDIRI

Wednesday, July 11, 2012
Hai semua..  Hari ni nak kongsikan sesuatu.. Apakah? Masakan, hasil air tangan sendiri... Di waktu tengahari ni, biasalah perut pun lapa...
Read More

DANGA BAY

Tuesday, July 10, 2012
Assalamualaikum. Hai semua.. Selamat Petang... Hari cuma nak share satu tempat menarik di Johor Bahru. iaitu DANGA BAY ...
Read More
Powered by Blogger.