Thursday, February 28, 2013

SUKA PERFUME JENIS FRUITY.






Alkisahnya, perfume saya dah habis minggu lepas. Saya guna perfume 'playboy' yang Lovely punya. Pastu perfume yang saya buat spare dalam beg pun dah habis. Tu perfume dari Avon, Women of Earth eh?

Saya pun terus gi Guardian kat Giant. Nak cepat masa tu. Saya capai Echanture(betul ke ejaan ni?) terus. Tapi, suami saya pula ambil perfume kat atas ni untuk saya. Saya tanya kat beliau, wangi ke? Beliau kata sweet bau dia.. macam buah-buahan manis je.. Saya pun terus ambil je lah. Balik rumah, saya pun try bau. Memang wangi pada saya. Saya suka ngan bau dia..  

Saya ni jenis yang tak boleh bau perfume yang 'strong' sangat.. Kayu kayuan pun tak suka sangat,. Bunga-bungaan bolehlah. Sebab saya lebih suka yang 'fruity' punya. Ada satu perfume dari body shop yang saya suka jugak. Saya dah lupa jenis apa sebab dah buang botolnya. 


Anda pula, jenis wangian yang macam mana jadi pilihan hati?





11 comments:

  1. Saya pulak langsung xboleh tahan dengan perfume...nasib badan saya jenis tak berbau..hehehe

    ReplyDelete
  2. tak kira la bau apa pun janji hidung nie cakap wangi dan opkos yang murah . hehe :)

    ReplyDelete
  3. suka jugak yg bau sweet gitu. :)

    ReplyDelete
  4. dulu saya pakai vanilla..lepastu dah pening,,sekarang x boleh pakai vnilla langsung..haha

    ReplyDelete
  5. fifi tak suke pakai perfume!~ hihi.. ade deoderan je..

    ReplyDelete
  6. women of earth.. cik pon suka ...hihi

    ReplyDelete
  7. suke gak wangian yang lembut2 ni...

    ReplyDelete
  8. MV suka yg biasa2 je..tp mmg kdg2 tak pakai pun..hopho

    ReplyDelete
  9. Terima kasih infonya gan.
    Lumayan buat nambah wawasan.

    Gema Parfum
    Parfum aroma buah-buahan.

    ----------

    ReplyDelete