Friday, July 12, 2013

MAJALAH MINGGUAN WANITA EDISI KHAS



Ramadhan kali ni, tak tahu kenapa saya beria-ia dok beli majalah yang ada resepi.. hihi.. Hari tu dah beli Majalah Rasa. Kali ni, beli Mingguan Wanita pulak.. Ada macam-macam resepi dalam ni. Tapi, pada saya, resepi dalam ni tak sebanyak gambar fesyen hari raya tu.. huhu,.. 


Dalam ni ada pelbagai jenis masakan tau.. Kalau nak try, bolehlah beli :)

Memang kali ni, semangat sikit nak masak. Tahun ni tahun pertama saya dan suami duduk satu rumah, menyambut Ramadhan.. Kalau tahun lepas, kami masih PJJ, saya di KL dan beliau di JB.. Alhamdulillah.. Dapat sediakan sahur dan menu untuk berbuka.. 

Sahur tadi pun, saya masak awal. dalam pukul 1.30 dah memasak.. hihi.. Kalau tak saya akan bangun jam 4 pagi.. Bukan apa, tak boleh tidur semalam. Dari baring je tak buat apa, baik saya masak siap-siap.. Sudahnya saya hanya tidur 2 jam je.. Kepala pun dah berpusing ni.. huhu..





20 comments:

  1. lawa gambar cover majalah ni,,,
    awat xleh tidoq ??

    ReplyDelete
  2. akak lum beli lg, smlm dh belek2 ada 3 majalah yg nampak menarik tp duit lak yg tak mengizinkan... akak baru beli majalah keluarga edisi raya... tgk lah esok lusa nk beli gk majalh nona ngn wanita edisi tebal nih...

    wahhhh rajin nyer kul1.30 dh msk yek, akak thn ni lak kene pjj ngn edy, selagi projek kt kole terengganu tak siap lg, selagi tuh la duk jauh huhuhi

    ReplyDelete
  3. Wah rajin la msk sahur pagi2. Saya msk berbuka sekali utk sahur punya. X brp rajin nk msk pepagi...huhu

    ReplyDelete
  4. serius semangat!

    keep up...

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah..dapat bersahur dan berbuka bersama..:)

    selamat berpuasa..:)

    p/s : hari ni berbuka masak apa? hihi

    ReplyDelete
  6. thn ni pon akak smngt masak sbb Amsyar tgh belajar puasa, nak ibu dia mask... so ikot kan jerrr

    ReplyDelete
  7. hehehe..tahun ni mun semangat nak buat kuih raya :p

    ReplyDelete
  8. Byk resipi dlm majalah MW ni yer.

    SAlam ramadhan & selamat berpuasa.

    ReplyDelete
  9. Awalnya. Pukul 1.30, saya baru nak tido.. Hihi..

    ReplyDelete
  10. dah lama x beli majalah wanita.. dulu2 suka gak baca..cantiknya irma dlm majalah tu.. ;)

    ReplyDelete
  11. dulu kak fifi rajin beli mingguan wanita sebab nak resepi jugak..

    ReplyDelete
  12. eh2x...cover majalah tu menarik...irma!!hahahaha...resepi ni tgk,bt yer jd tak ni ros... :p hihihi.gurau je ye dear ^^

    ReplyDelete
  13. irma!!!!! hehehehe...
    dulu2 ibu sy selalu beli. skrg dah jarang

    ReplyDelete
  14. mohon copy gambar majalah ni untuk blog saya,

    credit link ada saya bubuh pada entry saya nanti.


    selamat hari raya.

    ReplyDelete
  15. mohon copy gambar majalah ni untuk blog saya,

    credit link ada saya bubuh pada entry saya nanti.


    selamat hari raya.

    ReplyDelete