Monday, August 18, 2014

AKU, BAS DAN SESUATU


Wah tajuk.. Hikhik.. Ni cerita hari Sabtu lepas.. Saja ambil gambar masa kat Stesen Bas Shahab Perdana, Alor setar.


Naik bas dari Jitra, menuju ke Johor Bahru.. Perjalanan yang panjang.. Masa balik Jitra hari Khamis malam, saya balik sorang .. Tapi, masa nak balik ke Jb semula, saya balik dengan suami saya.. Berdua lebih baik . Wah gitu. Bila duduk jauh ni, nak buat macam mana kan. Kenalah hadapi jugak.. Bila ada kecemasan di kampung, dah tentulah hati kita ni jadi risau dan sedih.. Oleh kerana balik tak lama, kitorang buat keputusan balik guna bas je.. Lebih jimat berbanding naik kereta. Duit minyak + tol dah berapa kan.. 

Alhamdulillah, ayah mertua saya tak apa-apa. Dah Ok dan sihat :)



11 comments:

  1. betul..dalam bas boleh rehat2 jugak..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah, semoga Allah terus memberikan kesihatan tubuh badan kepada ayah mertua Ros...

    ReplyDelete
  3. dah lama tak naik bas ngan en hubby...seronok jugak sekali sekala travel naik bas kan..romantik gitu..haha..

    ReplyDelete
  4. kalau berdua, best melayan jajan sambil berborak... kalau sorg, tido sedar sampai boring he3

    ReplyDelete
  5. oh balik kedah ka..hehe jauh perjalanan tu sis..kedah-johor

    ReplyDelete
  6. Semoga ayah mertua sihat selalu^^, Seronoklah naik dgn hubby..

    ReplyDelete
  7. Mcm pernah dgr nama..
    Shahab Perdana..
    Pernah naik sekali dulu masa praktikal kat Hosp Alor Setar.

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah ayah mertua dah sihat.**wani masih demam...tapi beransur pulih

    ReplyDelete
  9. Naik bas boleh tdo dan relax :-)

    ReplyDelete