Thursday, August 21, 2014

MINUM PETANG DI OLD TOWN WHITE COFFEE


Petang raya, dengan selamba masuk Old Town White Coffee. Hikhik.. Orang makan juadah raya, kita boleh pulak minum-minum kat sini. 

Ni cerita raya pertama. Bukan apa, saya keluar pergi Tesco nak beli barang dapur sikit. Kitorang pergi bertiga je. Saya, suami saya dan anak sedara saya, Nil. Lepas kitorang selesai beli barang-barang keperluan, lalu depan Restoran Old Town White Coffee ni. Suami saya kata nak minum kopi dia. Apalagi terus masuklah. ramai jugak orang kat dalam tu. Berbilang bangsa. hikhik.. 

Order coffee dia untuk suami saya, dan air teh ais untuk saya. Anak sedara saya pula nak air kosong je. Pastu anak sedara saya makan nasi lemak ayam...


Air kopi feveret suami :)

Teh ais pilihan saya :)

Pak Ude : Sedapnya Nil, kopi ni!!!
Nil : Eleh, tak sedap sangat pun.. Air kosong lagi best :)

Nil : Mana  makanan Nil tak sampai lagi ni ?.

p/s: Masuk Old Town, berbaju raya lagi :)



8 comments: