WORDLESS WEDNESDAY #96: PERKAHWINAN CAMPUR

Assalamualaikum.

Petikan dari facebook Dr Zubaidi Hj Ahmad


Selamat mencuba! Hihi
Belum cuba belum tahu ;)



19 comments:

  1. jijah melayu gan jawa je...hehe

    ReplyDelete
  2. Kami ni dah terlalu banyak campuran pulak dari zaman tok nenek dah campur2, sampai dah tak tahu nak bangsakan diri sendiri apa. hahahaa

    ReplyDelete
  3. MV hasil dari kawen campur cina +bisaya..
    anak2 mv hasil campur kwen cinabisaya+ dusun

    ReplyDelete
  4. Singgah petang...
    hihi..dah terlewat :P

    ReplyDelete
  5. Dah kahwin Ros..
    Tak boleh nak cuba ehe :)

    ReplyDelete
  6. betul tu! anak mst comei2 hehehe

    ReplyDelete
  7. gahahahaha. lepas ni kena cari berlainan kaum atau berlainan negeri >.<

    ReplyDelete
  8. Untuk yang belum berkahwin bolehler guna kot idea ni.. ;)

    ReplyDelete
  9. Ala, kita x campur la..hahaha

    ReplyDelete
  10. hihi... bergantung kpd jodoh kita juga kan..
    y penting psti kan psangan kt keturunan y baik2 & paling penting agama tu..

    ReplyDelete
  11. haha...yg ni mmg lawak... :)

    ReplyDelete
  12. ha ha ha... ye ke?
    apapun, aida melayu + melayu...
    so far so good ha ha ha...

    ReplyDelete
  13. kahwin dah walaupun xcampur...

    melayu+melayu
    kelantan+kelantan

    hehehee

    ReplyDelete
  14. lepas ni kena tnya dl. awak kaum mana. hehehehhe.. kalo x, xnak kawen

    ReplyDelete
  15. hehehe ini teori saja.. apa2 pun dengan izin-Nya kan..
    okay iols nak pergi Korea cari suami hahaha..

    ReplyDelete
  16. okey..ada peluang lagi ni...nk cari orang KOREA!!!!

    ReplyDelete

Powered by Blogger.