Saturday, May 13, 2017

Cara Mudah Potong Kuku Bayi | DELUXE NAIL CLIPPER WITH MAGNIFIER DARI LUNAVIE

Cara Mudah Potong Kuku Bayi | DELUXE NAIL CLIPPER WITH MAGNIFIER DARI LUNAVIE . Assalamualaikum. Hai semua! Bab-bab potong kuku bayi atau anak ni kan, bukan mak ayah je yang kena ambil tahu. Cik Rose rasa semua kena ambil berat. Macam Cik Rose, ada anak-anak sedara yang manja dan rapat kan. Jadi, kadang-kadang Cik Rose lah kena ambil peranan potong kuku ni. 

Nak potong kuku anak ni bukan main bedal je. No no no. Korang kena alert benda ni. Ada yang trauma nak potong kuku anak tau. Berdarah, luka, termakan isi dan lain-lain. 

Jangan risau. Cik Rose ada caranya. Hikhik. 

Tips nak potong kuku bayi, mestilah masa dorang tidur. Kan, kan? Sebab masa dorang tidur adalah lebih mudah kita nak potong. Kalau dalam keadaan berjaga ni, takut dorang meronta dan sebagainya. Lagi satu tips, jangan guna pemotong yang besar atau yang biasa tu. Belilah pemotong kuku khas untuk anak-anak kita. Eh, ada jual ke? Mestilah ada!

Tadaaaa, Deluxe Nail Clipper With Magnifier dari Lunavie. 


Direka khas untuk memotong kuku bayi! Apa yang best tentang pemotong kuku ni? Bukan ke sama je dengan yang dijual di luar tu? Pakai je pemotong kuku yang biasa tu. Ha, mesti ramai yang cakap macam tu kan? 

Eh, jangan macam tu. Ini lain dari yang lain.

Pemotong kuku dari Lunavie ni special tau. Cuba tengok reka bentuknya. Memang mesra pengguna. Tak licin macam pemotong kuku biasa tu. Besi je, bila pegang licin. Nak potong kuku anak, memang akan tersasar kan. 


Lagi satu, dan yang terpaling penting, ianya didatangkan dengan kanta pembesar! Wahhh.... So, kita boleh tengok dengan jelas kuku anak kita tu. Tak perlu dah kecilkan mata atau dok buat renungan tajam kat kuku tu. Hikhik. 


Bila Cik Rose guna ni, anak sedara Cik Rose excited sangat! Suka benar nak potong kuku. Potong kuku bukan lagi mimpi ngeri tau. Hahaha. 

Harganya juga murah dan berbaloi. Yang penting kualitinya memang terbaik. Cik Rose memang akan war-warkan benda yang baik macam ni. Satu rumah memang kena ada satu. Amat berguna. Lepas ni, mak ayah dah tak payah risau da. Boleh potong kuku anak dengan tenang. 



Untuk maklumat lanjut dan pembelian boleh layari :-

Website 

Facebook

Instagram



1 comment: