Thursday, August 24, 2017

RAYA AIDILADHA - Beli baju raya di Sweet Muslimah sempena Hari Raya Haji

RAYA AIDILADHA - Beli baju raya di Sweet Muslimah sempena Hari Raya Haji. | Lagi kurang seminggu Hari Raya Haji bakal menjelma. 1 September 2017 iaitu hari Jumaat. Jarang kita dengar persiapan baju Raya Haji kan. Iyalah, lebih kepada menunaikan Haji dan melakukan ibadah Qorban sebenarnya. 

Hari Gaji Penjawat Awam, 24 Ogos 2017. Hari ni! Patutlah senyum lebar korang yer. Masyuk rupanya. Alhamdulillah. Rancang dan gunalah sebaiknya. Sempena hari gaji ni juga, Cik Rose nak berkongsi satu berita baik dengan semua pembaca Cik Rose yang tersayang. 

SALE!

Berbelanjalah secara bijaksana. Jimat apa yang patut. Dalam pada nak berjimat tu, kita mestilah nak kena pilih yang terbaik kan. Dalam entry kali ni, Cik Rose tekankan tentang baju la. Nak beli kain dan tempah macam tak sempat je lagi seminggu nak raya ni. Kalau ada pun, kosnya jauh lebih tinggi. Lainlah kalau kita pandai jahit sendiri baju ni. Kalau tak pandai jahit, Cik Rose cadangkan korang beli je baju siap. Mudah dan juga cantik. Puas hati.

Kat mana nak beli baju Raya Haji?

Di mana lagi kalau bukan di website Sweet Muslimah. Klik je link ni SWEET MUSLIMAH . Cubalah tengok gambardi bawah ni, Kurung Sofia. Cantik. Cik Rose berkenan pulak yang warna soft pink ni. 

Kurung Sofia - Coming Soon

Klik je banner kalau nak tengok pilihan yang lain :)

Baju dah cantik-cantik, tudung warna sedondon pulak tak ada. Bukan kata sedondon, colour blocking pun tak ada dalam almari. Eh, eh jangan risau. Di Sweet Muslimah ni ada juga pelbagai rekaan shawl. Cantik-cantik pilihan yang ada. Bolehlah beli sekali gus kan. Korang order je sekali, nanti sampai dan bolehlah bergaya di pagi raya!

Koleksi Tudung Online

Alang-alang dah ada sale ni, jomlah beli. Boleh pakai pergi kerja kan. Tak adalah pakai baju sama hari-hari. Apa salahnya sesekali membeli. Tapi, jangan sampai membazir. Beli banyak-banyak, last-last tak pakai. Terletak je dalam almari. Tak mau macam tu tau. Kalau memang pakai, beli. Kalau tak berapa nak pakai, lebih baik simpan duit tu. Jangan ikut nafsu. 

Akhir kata, jomlah cuci mata di SWEET MUSLIMAH . Hihihi.



3 comments: