Tuesday, September 26, 2017

MEIZU PRO 7 dan PRO 7 PLUS Telefon Pintar Terbaru Dengan Dwi Skrin

MEIZU PRO 7 dan PRO 7 PLUS Telefon Pintar Terbaru Dengan Dwi Skrin | Assalamualaikum. Telefon bimbit kini bukanlah kemahuan, tetapi menjadi keperluan. Betul tak? Alang-alang nak beli handphone, janganlah main beli jer. Carilah yang memuaskan hati. Kita nak guna lama kan. Alah membeli menang memakai, orang kata!

Jadi, Cik Rose nak berkongsi tentang satu pilihan handphone dengan semua pembaca blog Cik Rose. Bukan handphone biasa-biasa ni. Luar biasa. Kenapa Cik Rose cakap macam tu? Kalau korang baca entry ni sampai habis, korang pun akan mengakuinya dan bersetuju dengan Cik Rose. hihi. 

Memperkenalkan MEIZU PRO 7 dan PRO 7 PLUS


Apa yang specialnya Meizu Pro 7 dan Pro 7 Plus ni jika nak dibandingkan dengan telefon pintar yang lain? 

Kalau korang mahukan telefon pintar yang jauh berbeza dari yang lain, maka Meizu PRO 7 dan PRO 7 Plus patut menjadi pilihan korang. Dari hadapan mungkin tidak ada beza, tetapi skrin kedua yang terletak di belakang pasti akan membuatkan korang terpukau. Kawan-kawan pun pasti menjeling, nak ambil gambar jugak. hihi. Cik Rose rasa inilah kelebihan utama handphone ini.


Dari segi spesifikasi Meizu Pro 7 dilengkapi skrin 5.5″ SAMOLED HD penuh, diperkasakan pemproses MediaTek Helio X30, memori 4GB RAM, storan 64GB, kamera utama berkembar 12+12 Megapixel Sony IMX386 f2.0 dan kamera hadapan 16-Megapixel. Skrin sekunder pada bahagian belakang juga menggunakan panel SAMOLED berwarna dan bukannya e-ink. Sebuah bateri sebesar 3000 mAh membekalkan kuasa dengan sokongan pengecasan pantas mCharge 3.0. Ada tiga warna yang ditawarkan iaitu merah, emas dan hitam. Pilihan korang warna apa ya? Kalau tanya Cik Rose, nak yang merah. Memukau!

Meizu Pro 7 Plus pula mempunyai spesifikasi yang sama cuma skrin 5.7″ SAMOLED QHD digunakan. Memori sebesar 6 GB RAM dan storan 128 GB. Sebuah bateri sebesar 3500 mAh membekalkan kuasa dengan sokongan pengecasan pantas mCharge 4.0. Jadi, korang nak yang Pro 7 atau Pro 7 Plus?. Cepat buat pilihan sebelum terlambat. Ia mula dijual di Malaysia pada 21 September 2017.

Berapa harganya?
Meizu PRO 7 akan dijual pada harga RM1,899 manakala PRO 7 Plus berharga RM2,799. Berbaloi-baloi kan? 
Kalau korang berminat nak beli, klik je link ni ya : https://goo.gl/3eTbjs
Meizu Video Story


Untuk Maklumat lanjut mengenai Meizu Malaysia boleh layari website di bawah


Facebook Meizu Malaysia : https://goo.gl/K2HjFj
Website Meizu : https://goo.gl/f3fsaE
Instagram Meizu : https://goo.gl/X3dBMR


No comments:

Post a Comment