Tuesday, April 03, 2018

Cara Beli Barang di GO SHOP Yang Sangat Mudah



Assalamualaikum. 

Shopping. Siapa yang tak suka kan? Sekarang semuanya di hujung jari. Bukan kena keluar rumah untuk shopping, online semua dah ada sekarang ni. Ini yang berbahaya bila ada ada online banking.

Kalau boleh elak, elaklah. hahaha.

Tapi, korang tahu tak sekarang kalau tak ada online banking pun boleh shopping? Alamak! Bahayanya. hihi. Habislah duit kita macam ni.

Berbelanja di GO SHOP

Cik Rose pertama kali berbelanja di Go Shop beli telekung. Telekung Siti Khadijah. Cik Rose pilih bayaran melalui cash on delivery (COD). Senang je order. Nanti pihak GDEX yang akan hantar pesanan kita, dan kita pada mereka. 

Ha, tengok, tak ada online banking pun boleh shopping uols!

TELEKUNG KLASIK DARI SITI KHADIJAH





Sebenarnya nak berbelanja ni kena bijak. Ada barang yang murah beli online, ada yang tidak. Macam telekung yang Cik Rose beli tu, berbaloi. Sebab harganya murah berbanding beli di butik Siti Khadijah sendiri. Lagipun, siap ada free gift kalau beli dari Go Shop. Cik Rose dapat beg, dan tuala muka,. Lepas tu, kalau kita beli waktu siaran, ada lagi diskaun. 


Kan untung tu. 

Ada pelbagai cara bayaran di Go Shop. Korang pilih je mana yang bersesuaian dnegan korang. Cik Rose sajalah masa tu nak cuba COD. hihi. Kawasan Cik Rose di Batu Pahat. Cepat  je sampai barangnya.

Kadang-kadang leka tengok Go Shop ni. Cepat benar Cik Rose tergoda. hikhik.




6 comments:

  1. Tak pernah lagi beli kat goshop ni

    ReplyDelete
  2. Kak shaz pun bnyak benda dah beli sr go shop.. so far smua ok.. stove dia pun kak sha ada dah. Terpengaruh teruk dgn go shop. Haha.. simptom mak2 kuat sgt.

    Http://www.byshaz.blogspot.my

    ReplyDelete
  3. Memang best shopping camni. Barang dapat baru bayar

    ReplyDelete
  4. Ambil masa berapa lama sis nak smpai brg tu ? Ade dpt tracking number tak ?

    ReplyDelete
  5. barang yang dijual melalui goshop tu original ke? sebab harga jauh berbeza

    ReplyDelete