Keputusan Piala Sumbangsih 2020 JDT VS KEDAH

Keputusan Piala Sumbangsih 2020 JDT VS KEDAH.

Assalamualaikum. Lupakan sebentar hal politik, jom kita tengok bola. Hihi.  Sebentar lagi pertemuan antara pasukan JDT menentang pasukan Kedah, untuk merebut Piala Sumbangsih bagi tahun 2020. 





Debaran kian terasa kan. Lawan di Stadium baru! Wahhh bertambah semangatlahkan. Perlawanan pertama bolasepak bagi tahun ni. 

Piala Sumbangsih tu apa? Macam mana nak tahu pasukan mana yang akan lawan? Ha, kalau korang nak tahu, juara Piala Malaysia pada musim lepas akan menentang Juara Piala FA. Sebab tu lah , Kedah yang bakal menentang JDT. 




Moga berjaya buat kedua-dua pasukan. Moga permainan yang cantik bakal dipamerkan malam ni! Bermainlah dengan sejiwa murni. 

Buat para penonton di stadium, teruskan memberi sokongan pada pasukan pilihan anda. Yang tak dapat ke stadium, boleh tengok siaran langsung di RTM1. Jangan risau. 




Keputusan penuh perlawanan Piala Sumbangsih 2020.

Kedah : 0
JDT : 1

Kalah menang adat perlawanan. Pasti ada yang menang dan akan ada yang kalah. Mana boleh nak semua menang kan. 

Tahniah, tahniah buat kedua-dua pasukan!

No comments:

Powered by Blogger.