Cara Putihkan Gigi Dengan Mudah dan Berkesan Menggunakan WHITEKISH Seawal 7 hari!

Cara Putihkan Gigi Dengan Mudah dan Berkesan Menggunakan WHITEKISH Seawal 7 hari!


Assalamualaikum. Gigi yang putih berseru memang menjadi idaman semua orang. Memiliki gigi yang putih dapat menambahkan keyakinan seseorang. Boleh tersenyum manis, berbual dengan jarak yang dekat tanpa rasa segan. 


Tapi, tak semua orang dapat memiliki gigi yang putih. Ada banyak faktor kenapa gigi kita sedikit berwarna. Antaranya adalah merokok, minuman berkaffein, ubat kumur, faktor usia, faktor baka dan banyak lagi. 


Cik Rose kuat minum kopi! Oh no. Kenalah tahu tips nak putihkan gigi ni. Takut juga dicop sebagai orang yang tidak menjaga kebersihan gigi. Sedih tau. 





DIPERKENALKAN DENGAN WHITEKISH - Khabarnya boleh putihkan gigi! 


Benar ke? 


Apa Whitekish ni? Produk apa ya? 


Diperbuat daripada 100% bahan semulajadi, WHITEKISH dapat membantu kita untuk mendapatkan gigi yang putih, menghilangkan bau mulut yang kurang menyenangkan dan mengembalikan senyuman menawan !


Ehem ehem. Banyak juga kelebihan produk Whitekish ni. Tidaklah hanya bertindak memutihkan gigi sahaja.  Banyak lagi keupayaan produk ni rupanya. 





Antara kelebihan WHITEKISH adalah:


• Memutihkan gigi

• Membunuh bakteria yang menjadi punca mulut berbau

• Membantu menghilangkan karang gigi

• Meneutralkan tahap ph dalam mulut

• Tiada bahan penghakis (peroxide)

• Keberkesanan dapat dilihat seawal 1 minggu (dengan penggunaan yang betul)


WHITEKISH diperbuat daripada bahan semulajadi iaitu arang aktif dari tempurung kelapa.

Ia tidak mengandungi bahan penghakis (peroxide) yang boleh menyebabkan kerosakkan gigi.

Dengan menyerap segala “Food Chemical” dan membunuh bakteria yang menyebabkan mulut berbau, WHITEKISH dapat membantu mengembalikan gigi yang putih dan senyuman yang menawan!







Excited rasanya nak cuba! 


Cik Rose juga dimaklumkan bahawa WHITEKISH adalah produk yang mempunyai kelulusan dari KKM. (NOT200700100K). 



Cara menggunakan Whitekish dengan betul :




1. Minggu pertama, guna 2 kali sehari selama seminggu.


2. Minggu kedua, guna 2 kali seminggu.


3. Guna berus yang diberi atau mana-mana berus gigi yang lembut dan halus sahaja. Gosok dengan perlahan dan jangan gosok secara kasar.


4. Senyuman yang menawan tanpa ada lagi masalah karang gigi, mulut berbau dan gigi kuning. 



Perbezaan setelah Cik Rose menggunakan Whitekish :


Cik Rose memang puas hati. Seawal penggunaan, dah  nampak perubahan. Tidaklah terus putih berkilat tau. Tapi, nampak perubahan warnanya sedikit cerah. Maklumlah kita ni penggemar kopi. Apa-apa kopi pun minum. Jadi, memang warna gigi berubah. Bila dah cuba pakai Whitekish, warna tu beransur-ansur berubah. 





Korang kenalah displin. Minggu pertama, guna dua kali sehari. Lepas tu, boleh kurangkan dah. Perubahan bukan sahaja dari segi warna tau, tapi dapt mengurangkan bau mulut dan karang-karang gigi yang sikit-sikit tu pun tertanggal. 

Oh ya, jangan berus kuat-kuat tau. Berus lembut jer. Guna berus gigi yang soft/ extra soft. 






Untuk makluman lanjut, bolehlah ke website Whitekish dan hubungi nombor dibawah : 

Call / sms / whatsapp : 017-8898878





3 comments:

  1. Bekas macam ni senang nak bawa. Nampak kemas. Tak la nampak macam bekas arang gigi.hahaha

    ReplyDelete
  2. Gigi memang penting dan perlulah menjaganya dengan baik untuk kekal ceria dan sihat.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.