LIRIK LAGU CHIKADUN - FLOOR 88 (OFFICIAL MUSIC VIDEO)

LIRIK LAGU CHIKADUN - FLOOR 88  (OFFICIAL MUSIC VIDEO)





Anak Pak Pandir

Dia Pulang balik rumah
Dia sangat rajin cita-cita jadi profesor
Duk Belakang rumah dengan kawan-kawan dia

Pergi ke bulan bukan pakai roket nasa
Lain di ajar lain pulak yang dia bawa
Salah sendiri Cikgu pula yang ditampar
Dulu mata satu kini jadi mata tiga

Kau yang jadi hantu lain pula yang te te tu la la lar.
Zaman aku getah paip tali pinggang
Zaman kamu Surat layang duit terbang
Ada kata ikut kawan itu confirm perangai syaitan

Pilih bukan bukan duduk tanjung rambutan
Tan tan tut eh keladi we we
kau dah tersedut confirm melayang kepala
Hisap rokok eh tembakau cina

Salah kome orang yang lain pun kena

Ikan kekek eh mak iloi iloi
Baru kau terpekik padan muka kau terkantoi
Jentik jentik mandi Dalam Kolam

Ingat adik-adik jangan buat macam macam
kap kun kap masuk pintu keluar tingkap

Zaman aku getah paip tali pinggang
Zaman kamu Surat layang duit terbang
Ada kata ikut kawan itu confirm perangai syaitan

Pilih bukan bukan duduk tanjung rambutan
Tan tan tut eh keladi we we
kau dah tersedut confirm melayang kepala
Hisap rokok eh tembakau cina

Salah kome orang yang lain pun kena
Ikan kekek eh mak iloi iloi
Baru kau terpekik padan muka kau terkantoi
Jentik jentik mandi Dalam Kolam

Ingat adik-adik jangan buat macam macam
kap kun kap masuk pintu keluar tingkap

 


2 comments:

  1. bestttt lagu ni !! lagu Floor 88 semua besttt hehe..

    ReplyDelete
  2. lirik yang berbau nasihat dan cerita teladan . suka bila tengok floor 88 tak stick on same genre lagu

    ReplyDelete

Powered by Blogger.