LIRIK LAGU PURNAMA - NAIM DANIEL (OFFICIAL MUSIC VIDEO)

LIRIK LAGU PURNAMA - NAIM DANIEL (OFFICIAL MUSIC VIDEO)

Lagu baru dari Naim Daniel, berjudul Purnama. Wahh dah dengar ke ? Macam mana? Best tak? Cik Rose masih dengan lagu Sembah. Best kot lagu tu. Terus ke jiwa gitu. hihi. 

Lagu Purnama masih baru, ambil masa sikit untuk Cik Rose menghayati.  


Jom kita tengok lirik lagu Purnama nyanyian Naim Daniel ni. 




Tak terungkap kata
Menyedari masa
Ke mana perginya dia

Jika ditakdirkan
Begini rasanya
Terpaksa aku terima

Gantikanlah jika ini
Yang terbaik buatmu
Ku relakan ikhlasnya

Ku rindukan purnamaku
Doaku ‘kan bersamamu
Semoga hatimu ‘kan kekal abadi
Terhadap diriku
Tuhanku mohon jaga
Dia tanpa ada noktah
Tuhanku mohon kuatkan hatinya
Selamanya

Aku perlu dia
Ku rindu purnamaku
Dan ku masih begitu
Andai ini takdirnya
Tuhan ku mohon pada Mu
Kuatkanlah hatinya

Ku rindukan purnamaku
Doaku ‘kan bersamamu
Semoga hatimu ‘kan kekal abadi
Terhadap diriku
Tuhanku mohon jaga
Dia tanpa ada noktah
Tuhanku mohon kuatkan hatinya
Selamanya

Ku rindukan purnamaku
Doaku ‘kan bersamamu
Semoga hatimu ‘kan kekal abadi
Terhadap diriku
Tuhanku mohon jaga
Dia tanpa ada noktah
Tuhanku mohon kuatkan hatinya
Selamanya

Aku perlu dia
Aku perlu dia




Post a Comment

2 Comments

  1. aduh , belum dgr lagi tapi liriknya :(

    ReplyDelete
  2. O..ni la lagu baru dia tu ye.. Ok la..not bad, Hari2 dengar boleh serasi la kot dengan telinga.

    ReplyDelete