DESARU

December 15, 2011

Hai semua ....

Pada 10 disember yang lepas, saya telah berkunjung ke Desaru bersama suami...
Desaru, terletak di Negeri Johor.

Nak tahu dengan lebih jelas?.. Sila lihat di bawah...


Dari Johor Bahru, nak ke Desaru, dah ada jalan baru.. Ikut lebuhraya baru iaitu, Lebuhraya Senai Desaru (SDE). Sekejap je tau dah sampai.. hehehe.. Apa yang menarik tentang lebuhraya  ni ialah, ada jambatan kat tengah- tengah, ala- ala Jambatan Pulau Pinang.. Cantik sangat tau. Jom kita tengok sikit gambar - gambar sewaktu  'on the way' nak ke sana...











Cantik kan?....



Setelah 30 minit perjalanan, kami pun sampai... Ramai jugak orang kat sana. Apa yang membuatkan saya terkejut, walaupun telah di kibarkan bendera merah, menandakan bahaya dan telah diletakkan papan tanda amaran, masih ramai yang mandi-manda di sana. Papan tanda tu diletakkan kerana sekarang kan musim tengkujuh.

Beraninya mereka,,,..(hati saya berbisik). Setelah terlihat bendera merah itu, saya terus mengajak suami pulang.. hehhehe.. Saya ni kan penakut sikit. namun, kami sempat bergambar sikit....




Sila lihat bendera merah tersebut. Orang ramai di larang melepasi bendera merah tu tau.











Kat bawah ni pulak, pemandangan sewaktu pulang. Dah gelap... Masa ni lebih kurang pukul 7 malam...






P/S :  Sewaktu dalam perjalanan pulang tu, saya terdengar dalam radio mengatakan ada gerhana bulan pada lebih kurang 7 setengah macam tu lah.. Sempat tengok, tapi tak sempat nak ambil gambar sebab dalam kereta kan. Tak jelas sangat......


Ros.reeza

You Might Also Like

3 comments

  1. cik nadiah dah pegi da kt cni..buat BBQ bsme2 clasmate kt sane,,mmg bes",

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahh.. bestnya bbq :)

      lama x wat.. huhuhu...

      Delete
  2. ya betol cantik jambatan tu kan..
    done klik ur HB

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS