Mengapa bah kau berubah....

August 30, 2012


Mengapa bah kau berubah, mengapa bah?.. (ala-ala Stacy gitu) hihihi..

Cuma nak bagitahu yang Baby arif, anak sedara saya yang ke5 dah berubah.. huhuhu..

Nama sebenar : Muhammad Arif Fikri.
Nama manja/glamour/timangan : Baby Arif.
Usia : 1 tahun 2 bulan.

Saya pernah ceritakan tentang Baby Arif ni kat SINI dan SINI JUGAK ...

Minggu lepas kan kami sempat berjumpa.. Baby Arif ni buat perangai...huhuhu.. Dia tak nak ngan saya.. Bila saya nak ambil dia dari ibu dia, nangis-nangis pula.. Oooo, dah shumbung ngan Mak Ude ye.. Tapi, kalau ibu dia tak ada, nak pula dengan saya..Siap ketawa kih kih lagi... hihihi.. Depan ibu dia, bukan main lagi tak nak.. 


Nak tunjuk gambar dia masa pagi raya :

Alala... tomei-tomei ni... Serba kuning :)
Ni pula aksi-aksi dia yang terbaru jugak la :) Tapi, gambar sebelum raya la, time ada rambut lagi.. hihihi..

Semangat patriotik tu, penyokong kuat Pasukan Kedah :)

Siap dengan cermin mata hitam lagi :)


Pakai baju raya tahun lepas :)

p/s : Baby Arif, rindu tak dengan Mak Ude sekarang ni :)



Ros.reeza


You Might Also Like

13 comments

  1. budak umur sebaya dia mmg mcm2.mcm anak akak sofia.mmg dia takmo kat irg lain kalau ada kita.hehehe

    ReplyDelete
  2. bam bam sangat!!! geram nengoknye..

    ReplyDelete
  3. geramnyer tgk....
    mmg chubby la
    mcm nak geget pp tue ngeee

    ReplyDelete
  4. hihihi..bdk2 klu lame tak jumpe gitu la..jd tkut :) pipi montel yer!geram je tgk :D

    ReplyDelete
  5. montelnya arif ni... sangat tomelll

    ReplyDelete
  6. amboii comelnya..ada depan mata dh gomol ni..:)

    ReplyDelete
  7. budak2 bila dh kenal org mmg macam tu la. anak saya pun mcm tu jugak.

    ReplyDelete
  8. thomey n bam bam nya..

    http://lobaksusue.blogspot.com/2012/09/biskut-snow-almond.html

    ReplyDelete
  9. thomey n bam bam nya..

    http://lobaksusue.blogspot.com/2012/09/biskut-snow-almond.html

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS