BEREHAT SEBENTAR BERSAMA KIT KAT - INILAH REALITI

Tuesday, 12 March 2013

BEREHAT SEBENTAR BERSAMA KIT KAT





Ni saya beli kat opis saya. Dorang buat promosi masa tu. Semuanya berharga RM 10. Dorang pack siap-siap. Ada macam-macam jenis coklat keluaran Nestle. Saya ambil yang ni. Nak tahu kenapa? Sebab saya terpengaruh dengan bekas dia ni. hihihi.




Coklat kit kat ni masih ada lagi daam peti ais saya. Beli bukan main lagi semangat, tapi tak berapa nak makan sangat pun...




15 comments:

  1. kalo deqla pun boleh terpengaruh.. hihi

    ReplyDelete
  2. bak mai sikit. sedap klau dpt makan coklat time2 ngantok gini. hahaha

    ReplyDelete
  3. hehehe....betul...kekadang tu geram kat benda lain yang ada sekali untuk coklat, tu yang beli tu...hehe

    ReplyDelete
  4. dengan tupperware tu sekali ke?

    saya dah ade 2 koleksi mug kit kat warna merah tu..suke kalau ade free gift nie ehehehee

    ReplyDelete
  5. anak2 cukup gemar kit kat ni hehehe

    ReplyDelete
  6. alahai..jeles tau.ada lagi tak?
    hari tu ciksu terlepas..jualan kitkat. dapat mug kit kat..haiiisshh

    ReplyDelete
  7. seronok beli sbb bekas dia cantik hihi

    ReplyDelete
  8. beli sbb bekenan lah ni ek :)

    ReplyDelete
  9. kenapa tak keluarkan coklat tu dari bekas dia?.. hihihi

    ReplyDelete
  10. kalo tak suka bak la sini sikit. hikhik..

    ReplyDelete
  11. da lame sangat tak makan kit kat...

    ReplyDelete
  12. hari tu ada dpt mug kalau beli kit kat tp terlepas..huhu

    ReplyDelete