TAHNIAH ADIK PUTERI BALQIS ! - INILAH REALITI

Saturday, 8 November 2014

TAHNIAH ADIK PUTERI BALQIS !


Tahniah, tahniah dan tahniah!
Itu je nak cakap buat adik comel kita ni, Puteri Balqis. Lakonan dia memang mantap pun kan... Suka tengok dia berlakon. Nak nak lagi kalau watak menangis tu. aduhai.. Kita yang tengok ni pun tersedu-sedan ikut menangis :(

Pelakon Wanita Terbaik (Drama) di Anugerah Skrin 2014 !


SUMBER : IG

Kecik-kecik dah rangkul anugerah ni.. Terbaiklah dik!


24 comments:

  1. saingan miasara le ni :D dah ramai pelakon cilik yang baru baru hihi..

    ReplyDelete
  2. rezeki die. thn lps pon die mng kan? tp mmg terbaik lakonan die kan :)

    ReplyDelete
  3. Hebat lakonan adik Puteri Balqis ni kannn...

    ReplyDelete
  4. Si Balqis ni memang pandai berlakon :)

    ReplyDelete
  5. sis JM dgr dia ckp baeri ucapan semlm pun woww...adik ni mmg berbakat lah

    ReplyDelete
  6. comel sangat,tahniah!
    harap dpt jaga kecomelan hingga dewasa.. ^^ dia mmg menjiwai watak

    ReplyDelete
  7. Mmg murah rezeki.adik.balqis ni kak.. tgk lakonan dlm saloma tu.. pandai berdialog style org lam3 lak tu..

    ReplyDelete
  8. dalam banyak2 pelakon kanak2, balqis je yg saya suka :)

    ReplyDelete
  9. @CT Humairahtapi, bagi Ros adik Balqis ni lagi best, menjiwai watak walau kecil lagi tu..

    ReplyDelete
  10. @CXopportunitiestak pasti. tapi tu rasanya macam pelakon kanak-kanak. tahun ni dia menang kategori wanita, sebab dia pelakon utama..

    ReplyDelete
  11. Dah besar jangan jadi sexy macam makcik2 kat Anugerah Skrin tu ye.
    Kecik2 ni takpe lagi.

    ReplyDelete
  12. @Farrah MFA'a.. tiap kali ada drama yang adik Balqis ni berlakon, mesti Ros nak tengok .

    ReplyDelete
  13. @nana lienajawab bagi pihak dia, tq, tq. ihihihi

    ReplyDelete
  14. @hidayu ayumieyup. tu lah kan. tak ramai yang boleh bawak watak macam dia bawak kan..(kanak-kanak)

    ReplyDelete
  15. memang bagus dia ni..dia dengan mia sara MV tengok dia lebih berbakat

    ReplyDelete