Lirik Lagu Terbaik Bagimu – Siti Nurhaliza


Assalamualaikum.
Sekarang ni dah jatuh cinta dengan lagu Dato Siti. Hihi.. Mendayu je dengar. Best! 
Jom saya kongsikan liriknya ;)
Lirik Lagu Terbaik Bagimu – Siti Nurhaliza

Rasaku kamu ada
di setiap sedih dan juga senangku
rasanya kamu sudah menjadi bintang
terang hidupku

Chorus:
Masih kurang rasaku
mencintai hatimu
ingin aku jadi terbaik bagimu

Masih kurangkah aku
menyayangi hatimu
mahu aku mengganti setiap
sukar mu dengan tenang

Rasaku kamu ada
di saat senyum juga tangisku
Rasanya Kamu sudah jadi yang
terbaik bagi aku

Ulang Chorus

Masih kurangkah aku
menyayangi hatimu
mahu aku mengganti setiap
sukar mu




Previous
Next Post »

15 comments

Click here for comments
27 February 2015 at 15:11 ×

lagu ni memang bestt... layaannn... :))

Balas
avatar
admin
27 February 2015 at 15:12 ×

Akak suka sangat lagu ni. Lagu ni Kumpulan Govinda yg popular dgn lagu Mantan Terbaik tu buat :)

Balas
avatar
admin
27 February 2015 at 15:53 ×

Suka lagu ni jugak :)

Balas
avatar
admin
1 March 2015 at 01:12 ×

Akak suka dengar lagu Dato CT ni.

Balas
avatar
admin
4 March 2015 at 18:17 ×

CT ni nyanyi lagu apa pun sis JM suka dgr

Balas
avatar
admin
6 March 2015 at 00:25 ×

Oh yeke kak Farrah.. Baru tahu

Balas
avatar
admin
6 March 2015 at 00:26 ×

Lagu ni mengusik jiwa...

Balas
avatar
admin
6 March 2015 at 00:27 ×

Ye Jijah.. Sedap pula lagu ni.. Sedihhh je dengar..

Balas
avatar
admin
6 March 2015 at 00:29 ×

Suara Dato Ct sedapppp

Balas
avatar
admin
6 March 2015 at 21:40 ×

yeeee lagu ni dah ade.. dok karok dalam kreta ahaha..

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment