Breaking

Thursday, 21 September 2017

CARA MEMAKAI TUDUNG SEKOLAH AWNING LEMBUT YANG BETUL

CARA MEMAKAI TUDUNG SEKOLAH AWNING LEMBUT YANG BETUL 


Assalamualaikum. Hari ni nak berkongsi tentang tudung sekolah. Ramai yang jual shawl, bawal dan pelbagai jenis tudung yang lain. Tapi, nak cari tudung sekolah punyalah susah. Di kedai memang ada. Tapi, bagi kita yang lebih gemar memilih membeli online ni, susah kan nak cari. Tak banyak pilihan yang ada. Kalau ada pun, tak pasti kualiti kainnya macam mana pula. 

Eh, jangan risau. Cik Rose boleh membantu. Beli je di TUDUNG SI COMEL. Selesai masalah. 

Sebenarnya tudung awning lembut dicipta bukanlah untuk menggantikan konsep tudung awning keras. A big NO NO NO. Sebenarnya, awning lembut dihasilkan adalah inovasi dari tudung syiria. Cumanya, jika sebelum ini kita mengenakan anak tudung, sekarang tidak lagi. Lebih mudah kan. Anak-anak kecil mesti suka. Tak payah pakai berlapis-lapis dah. Tak perlu risau kalau tak jumpa anak tudung di pagi hari. hihi. Cik Rose yakin ramai yang mengalami masalah ni kan. Pagi-pagi tulah, anak tudung hilang, cari tak jumpa. Mulalah emosi bertukar. 



Awningnya telah dijahit terus dengan badan tudung agar lebih mudah dipakai dan selesa. Jadi konsep pemakaiannya haruslah DITARIK ke belakang sedikit agar awningnya nampak bulat dan cantik. Nampak kemas. Jika tidak, awningnya akan kelihatan tidak kemas dan kurang menarik. Jika longgar, korang hanya perlu menggunakan pin untuk membuatkannya lebih kemas. 


INGIN MENCUBA TUDUNG SEKOLAH AWNING LEMBUT ISTIMEWA TUDUNG SI COMEL?

1. Muda dibasuh.
2. Material lycra lembut.
3. Selesa dipakai.


Jom pakat-pakat beli untuk si comel kita ni. Sekarang ni, ada promosi. Kita ni nak berbelanja kenalah bijak. Beli masa promosi kan. Tudung putih ada, tudung pengawas ada. Bolehlah belek-belek di laman webnya. Korang klik jer gambar ni yer. 


Untuk banyak pilihan lain lagi, klik link website  di bawah:


1 comment:

  1. Nanti boleh beli tudung sekolah anak anak utk sesi thun depan

    ReplyDelete